Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Allt som innebär att man sågar itu metallmodeller och slänger halva är bra.
Blisterpack är mycket tunnare och tillräckligt styvt. Sandpappra lite innan målning bara.
Eller papper som man penslat med penselsuperlim...
Blisterpack är mycket tunnare och tillräckligt styvt. Sandpappra lite innan målning bara.
Jäkligt cool idé, måste jag säga. 
-
Silversixx
Det hade nog sett bättre och häftigare ut om du tillämpade vortexen till gubbens form, istället för en cirkel 
-
Bengtsson den yngre
JA! det resultatet är jag sjukt nyfiken på!Silversixx skrev:Det hade nog sett bättre och häftigare ut om du tillämpade vortexen till gubbens form, istället för en cirkel
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Eller så får man 2 Warpspiders på en?speedfreek skrev:Allt som innebär att man sågar itu metallmodeller och slänger halva är bra.
tsss....här sågas ingenting! Jag e lat...tacka vet jag bandslip! (vilket naturligtvis gör det lite krångligare att återanvända den borttagna delenspeedfreek skrev:Allt som innebär att man sågar itu metallmodeller och slänger halva är bra.
Jag håller mig till mina metallbitar den här gången, jag uppsökte en plåtnisse och såg till att få stansade runda bitar...det är svårt att få såna helt jämna annars.
Hade du sågat itu dem försiktigt hade du ju kunnat använda en modell till två!MITTZ skrev:tsss....här sågas ingenting! Jag e lat...tacka vet jag bandslip! (vilket naturligtvis gör det lite krångligare att återanvända den borttagna delenspeedfreek skrev:Allt som innebär att man sågar itu metallmodeller och slänger halva är bra.
Eller papper som man penslat med penselsuperlim...)
Jag håller mig till mina metallbitar den här gången, jag uppsökte en plåtnisse och såg till att få stansade runda bitar...det är svårt att få såna helt jämna annars.
-
Silversixx
Det är iofs väldigt macho att köra med plåt. Men för enkelhetens skull så kanske du skulle köra med plastic card? Det finns ett par väldigt trevliga herrar som kan laserskära sånt åt dig för en ganska billig pengMITTZ skrev:tsss....här sågas ingenting! Jag e lat...tacka vet jag bandslip! (vilket naturligtvis gör det lite krångligare att återanvända den borttagna delenspeedfreek skrev:Allt som innebär att man sågar itu metallmodeller och slänger halva är bra.
Eller papper som man penslat med penselsuperlim...)
-
the godfather
äh, klart han ska bandslipa dem. annars kommer jöe några halvor backa ur portalen...
eller vara på väg in i portalenthe godfather skrev:äh, klart han ska bandslipa dem. annars kommer jöe några halvor backa ur portalen...