Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
fett snygga eldar, och din warp spider var väldigt rolig. kul att se lite inovativa ider komma från folk.
becon är ganska roligt.
jag har måla klart lite troops idag, några hormagunts belv det. nu har jag bara 15 kvar att fixa till. basen ska jag måla svart så det kommer 
- Bilagor
-
- 1.jpg
- (355.37 KiB) Nerladdad 970 gånger
becon är ganska roligt.
Warp Spider gubben gillade jag skarpt. Alltid kul med annorlunda saker

Lustigt det där, hur jag än försöker måla mina grey kniggits så blir det bara orcher...
(Hud, tänder & wash på vapnen - resten av måleriet får sonen själv hantera
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
@ Bulgrim. Skojigt att sonen är igång och målar. Tittar närmare på framgångarna i mellandagarna.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Min Rifleman, tillräckligt utsmyckad för att kunna köras som vanlig eller venerable. :3
W.I.P.

W.I.P.

- speedfreek
Snygga kanoner.
Var kommer de ifrån?
Var kommer de ifrån?
IG Heavy Weapons Team, eller vad de nu heter. Det är främre halvan av deras autocannons. Verkade vara mer eller mindre standardbitsen folk använder för att göra TL Autocannons för dreads och resultatet blev bra imo.speedfreek skrev:Snygga kanoner.
Var kommer de ifrån?
- Jimmy Johansson
Själv har jag (och många andra) använt TL-Autocannon från aegis defence lineevr skrev:IG Heavy Weapons Team, eller vad de nu heter. Det är främre halvan av deras autocannons. Verkade vara mer eller mindre standardbitsen folk använder för att göra TL Autocannons för dreads och resultatet blev bra imo.speedfreek skrev:Snygga kanoner.
Var kommer de ifrån?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Vad är det? Nån terräng?Jimmy Johansson skrev:Själv har jag (och många andra) använt TL-Autocannon från aegis defence line