Autopistols till kultister

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Autopistols till kultister

Inlägg av Niklas »

Hejsan!

Jag sitter och planerar inför mitt nästa bygge, vilket kommer bli en 20-30 kultister till mina World Eaters. På det stora hela så vet jag vad jag ska köpa på mig, men jag saknar pistoler till mina killar - har någon av er lite mer aktiva inom hobbyn koll på var jag kan hitta en större mängd skalenliga blandade skjutvapen?

Jag är inte intresserad av futuristiska laserpistoler eller automatkarbiner, ej heller gamla armborst och flintlåspisoler. Jag tänker mig saker som glocks, uzis, lugers, revolvrar och liknande. Vapen som lika gärna kunde hittas hos någon kriminel eller världskrigsfantast.

Orkvapen är för stora, laspistols vill jag inte ha. Har ni några förslag till mig eller ska jag försöka tigga till mig bits av någon Bolt Action fantast?

Användarvisningsbild
Naz87
Inlägg: 646
Blev medlem: 26 jun 2013, 22:55
Ort: Stockholm, Sweden

Re: Autopistols till kultister

Inlägg av Naz87 »

Niklas skrev:Hejsan!

Jag sitter och planerar inför mitt nästa bygge, vilket kommer bli en 20-30 kultister till mina World Eaters. På det stora hela så vet jag vad jag ska köpa på mig, men jag saknar pistoler till mina killar - har någon av er lite mer aktiva inom hobbyn koll på var jag kan hitta en större mängd skalenliga blandade skjutvapen?

Jag är inte intresserad av futuristiska laserpistoler eller automatkarbiner, ej heller gamla armborst och flintlåspisoler. Jag tänker mig saker som glocks, uzis, lugers, revolvrar och liknande. Vapen som lika gärna kunde hittas hos någon kriminel eller världskrigsfantast.

Orkvapen är för stora, laspistols vill jag inte ha. Har ni några förslag till mig eller ska jag försöka tigga till mig bits av någon Bolt Action fantast?
Köpte sånna här till mina cultister. Funka super, köpte dom från waylandgames.co.uk men dom verkar bara ha ork modellen kvar

http://www.anarchymodels.co.uk/infantry ... ns-7-c.asp
Senast redigerad av 1 Naz87, redigerad totalt 19 gånger.

Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Re: Autopistols till kultister

Inlägg av Niklas »

Det ser ut som att din länk/bild ser inte fungerar?

Användarvisningsbild
Naz87
Inlägg: 646
Blev medlem: 26 jun 2013, 22:55
Ort: Stockholm, Sweden

Re: Autopistols till kultister

Inlägg av Naz87 »

Eller så glömde jag lägga in den..... men nu så

Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Re: Autopistols till kultister

Inlägg av Niklas »

Tack för länken!

Blev tipsad om de här, delar med mig ifall någon annan kanske skulle vara intresserad

http://zinge.co.uk/index.php?route=prod ... duct_id=52

Tror jag köper lite från båda så kan jag blanda ordentligt.

Skriv svar