Ancalagon skrev:
Joachim Åhs har betalat 20 poäng för mycket för sina Russar.
Poängen stämmer,men jag hade missat att skriva dit att de har heavy stubbers. Mailade bagarn om det i måndags, men det kanske missades.
Moderator: Snot
Ancalagon skrev:
Joachim Åhs har betalat 20 poäng för mycket för sina Russar.
Bara det faktum att de är två är väl fel? Man får väl bara ha ett allierat HQ eller har jag missat något?Ancalagon skrev:
Robin Kinnunens båda rune priests har exakt samma equipment.
Det hade jag också missat med Instrumentet hos plaugeberers skulle bort till en början med.Gemini138 skrev:Här hittade jag lite fel :O
Jens Malmqist - choas deamons
5 Fiends, unholy might 155p
160 ska det vara
Dessutom är listan på 1805p innan jag hittade felet, så den är egentligen på 1810p just nu
Space wolfs HQ tar bara 0.5 HQ slots var. Gäller även när dem tas som allerade. Så det är inte fel.Ceasar skrev:Bara det faktum att de är två är väl fel? Man får väl bara ha ett allierat HQ eller har jag missat något?Ancalagon skrev:
Robin Kinnunens båda rune priests har exakt samma equipment.
Om instrumentet ska bort är det fortfarande 5p för mycket eftersom Fiends kostar 160, inte 155Blom skrev:Det hade jag också missat med Instrumentet hos plaugeberers skulle bort till en början med.Gemini138 skrev:Här hittade jag lite fel :O
Jens Malmqist - choas deamons
5 Fiends, unholy might 155p
160 ska det vara
Dessutom är listan på 1805p innan jag hittade felet, så den är egentligen på 1810p just nu
Nu har jag letat och slagit i böckerna utan framgång, så med risk för att dumförklara mig: Var står det svart på vitt att Marbo har statusen Character? Är alla gamla enheter med klassificieringen "Infantry: Unique" characters numera?Neth_Oni skrev:Fel i Rasmus Haglunds lista:
Inquisitor psyker level 1 har inte skrivit vilken power han valt.
Marbo är en specialkaraktär och därmed inte tillåten som allied enl. era restriktioner för den här turneringen.