Something big, this way comes!
Re: Something big, this way comes!
Titaner är ju om något helt unika, så det spelar ingen som helst roll om målningen skiljer dem åt. De är ju inte chapter-specific på något sätt och ska inte matcha. Det är helt enkelt bara upp till din egen smak
Posta gärna den andra dock om du vill få förslag på just den 
Nja... De har ju ett färgschema baserat på vilken Titan legion de tillhör så helt slumpmässigt är det inte. Men det varierar mycket mer än mellan t.ex. marines i ett chapter.Ancalagon skrev:Titaner är ju om något helt unika, så det spelar ingen som helst roll om målningen skiljer dem åt. De är ju inte chapter-specific på något sätt och ska inte matcha. Det är helt enkelt bara upp till din egen smakPosta gärna den andra dock om du vill få förslag på just den
Eller så har man två titans från två olika titan legions! solved!Mortarion skrev:Nja... De har ju ett färgschema baserat på vilken Titan legion de tillhör så helt slumpmässigt är det inte. Men det varierar mycket mer än mellan t.ex. marines i ett chapter.Ancalagon skrev:Titaner är ju om något helt unika, så det spelar ingen som helst roll om målningen skiljer dem åt. De är ju inte chapter-specific på något sätt och ska inte matcha. Det är helt enkelt bara upp till din egen smakPosta gärna den andra dock om du vill få förslag på just den
- Hemogoblin
Fast man vill ju ha en Legion
är mkt häftigare på brädan 
Får tyvärr vänta lite med bilder, en sömnlös natt plus sjukskrivningar på jobbet tvingar mig att fota imorgon.
Får tyvärr vänta lite med bilder, en sömnlös natt plus sjukskrivningar på jobbet tvingar mig att fota imorgon.
Fluffmongo
"BLOOD FOR THE BLOOD GOD!"
- Hemogoblin
Fixade upp lite bilder på Ultramarines på "målat idag" tråden.
Fluffmongo
- Hemogoblin
tok några steg tillbaka för att bättre på ryggen. Den förra kändes för kladdig och slafsig för att vara en så dominerande del av modellen.
Vad tycks?

Vad tycks?

Fluffmongo
två tummar upp. sjukt nice, dude. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- guildmaster
- Kontakt:
Mycket stiligt. Gillar kontrasten i detaljerna.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
-
Claimh_Solais
ser otroligt bra ut redan
- Hemogoblin
Oj oj oj! inga uppdaterinagar på väldigt länge!
Har dock målat lite på monstret, inget storslaget, bara snyggat till det jag redan gjort men inte var helt 100% nöjd med. ska ta lite bilder så fort det är tillräckligt ljust. En annan liten "titan" har precis fyllt 5 veckor gammal nu, och hon har ju givetvis sugit upp mkt av min fritid på senaste.

Dock har Reaver armarna kommit i posten idag
Blev en Gatling Cannon, missiler och turbo laser. Längtar till ett Apoc spel för att se vad hon kan 
Har dock målat lite på monstret, inget storslaget, bara snyggat till det jag redan gjort men inte var helt 100% nöjd med. ska ta lite bilder så fort det är tillräckligt ljust. En annan liten "titan" har precis fyllt 5 veckor gammal nu, och hon har ju givetvis sugit upp mkt av min fritid på senaste.

Dock har Reaver armarna kommit i posten idag
Fluffmongo