Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
Angron ser ganska badass ut!

Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Yup!
...ska bli intressant att se Alpharius & Omegon när den boken släpps!
...ska bli intressant att se Alpharius & Omegon när den boken släpps!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag vet inte.. Jag tycker bara inte han är speciellt snyggt målad på den bilden. Fokus hamnar mer på marinesen runt om.
Skoj att dom gör en Primarch annars.
Känns mer som en diorama figur med alla marinsen som flyger omkring.
En fluffig fråga..
Angrons yxa heter något i stil med Gore-father (det är la pappa yxan till gorechild osv). Men han har ju två yxor, jag blir förvirrad.. Vilken är vilken, hade han två? Längesen jag läste de första böckerna i Horus Heresy.
Help me!
Skoj att dom gör en Primarch annars.
Känns mer som en diorama figur med alla marinsen som flyger omkring.
En fluffig fråga..
Angrons yxa heter något i stil med Gore-father (det är la pappa yxan till gorechild osv). Men han har ju två yxor, jag blir förvirrad.. Vilken är vilken, hade han två? Längesen jag läste de första böckerna i Horus Heresy.
Help me!
Den ena yxan är Gorefather och den andra är Gorechild som sedan Kharn tar över 
Fan vilket fult ansikte han har.. han ser ut som en tjock, arg, Krister Lindarw...
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Han blev ínte anställd pga sitt estetiska utseende.
-
Valrosskorv

Cataphractii Pattern Terminators med diverse tillhörande vapenalternativ som separata produkter.

Special weapons, som ni kan se så är det två sets med Lightning Claws, en twin-linked autocannon (alternativt counts-as assault cannon för oss lojalister), två Thunder Hammers, ett Power Sword, en Power Maul, en Heavy Flamer och en Plasma Blaster.

Fyra Power Fists, en Chainfist och ett Power Sword samt Storm Bolters/Combi-bolters.

Fem Power Axes (ser mer ut som chainaxes, men jaja) och ett Power Sword, samt Storm Bolters/Combi-bolters.
Med andra ord: håll tyst och ta mina pengar!
-
katzenjammer
Dom är riktigt stiliga, synd att de känns lite fel i en "modern" space marine-arme bara.
Stort plus att alla kombivapen plusplastma blasters ser ut som penisattrapper. Sjukt hotfullt!
Stort plus att alla kombivapen plusplastma blasters ser ut som penisattrapper. Sjukt hotfullt!
Flesh is a design fault
då vet vi hur din hjärna fungerar.katzenjammer skrev:... alla kombivapen plusplastma blasters ser ut som penisattrapper...
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!