Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Här kommer en uppdatering. Jag håller just nu på med sandsäckar, jag har "bara" en sådär 500-600 kvar, om matematiken stämmer, på en sträcka om 4 meter.

- speedfreek
En tutorial kan jag fixa, det är ganska enkelt. man rullar en korv ca 10mm tjock sen skär man den i lagom bitar runt 10-15mm sen trycker ut dom med en trasa så får man ett tygmönster och inga fungeravtyck. Jag kan fixa bilder senare på hur jag gör.
Jag fyllde på mitt greenstuff-föråd idag i alla fall

Jag fyllde på mitt greenstuff-föråd idag i alla fall

Då var jag klar med alla sandsäckar, det gick åt 8 paket galeforce nine.

Såhär gör jag dom.

Såhär gör jag dom.

Smart, men blir det inte väldigt dyrt med greenstuff? Borde det inte funka med lufttorkande lera?
Blir ju skitbra! 
När Elias gjorde skyttegravarna på Roguetrader, använde han sig av lufttorkande lera... Gick hur bra som helst...
När Elias gjorde skyttegravarna på Roguetrader, använde han sig av lufttorkande lera... Gick hur bra som helst...
Det lär bli ett skitsnyggt bräde.
Imponernade med någon som tar sig tid att jobba så på de små detaljerna på ett bräde. Det gör mycket.
Imponernade med någon som tar sig tid att jobba så på de små detaljerna på ett bräde. Det gör mycket.
Tackar!
Ska tänka på leran nästa gång, jag tänkte bygga ut bordet både till höger och vänster så det lär ju bli fler sandsäckar med tiden.
Ska tänka på leran nästa gång, jag tänkte bygga ut bordet både till höger och vänster så det lär ju bli fler sandsäckar med tiden.
Lite julpyssel, jag har börjat grundmåla bordet. Taggtråd kommer placeras ut senare.

Ser riktigt bra ut och gör mig väldigt inspirerad att göra något liknande måste bara måla upp allt annat som är byggt. Ska försöka posta lite bilder på det också.