Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Re: Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Ok här kommer en lite update till. Figurerna är nästan färdiga saknar mattlack men det ska fixas snarast. Är nöjd, men mina spelkamrater kommer vara mindre nöjda eftersom jag misstänker att jag inte kommer vara klar för ens i midsommar...
!!!
Det där är ena elaka Drones.
Japp! ELAKA! Dakkadakkadakka.Atnas skrev:!!!
Jag lade till fartränder på fisken! Det kommer mina ToFG polare gilla! Och målade klart basen till den. Så nu ör den i princip färdig förutom piloten och Krooten som hänger bakpå.
- Bilagor
-
- fisk.jpg (73.61 KiB) Visad 1257 gånger
-
- bas.jpg (73.94 KiB) Visad 1257 gånger
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Riktigt snygga genestealer cultists. Hög nostalgifaktor.
Och tau-båten blir cool, men jag hoppas att det kommer till ett par motorer på den. For utan dom ser den rätt konstig ut.
Och tau-båten blir cool, men jag hoppas att det kommer till ett par motorer på den. For utan dom ser den rätt konstig ut.
Nej nej nej. Inga konstiga hårtorkar på min fiskbåt! Den är klar sådärMortarion skrev:Riktigt snygga genestealer cultists. Hög nostalgifaktor.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Jag fick hem alla beställda resinhuvud idag. Så äntligen kunde jag göra klart lite Guardians, Firewarriors och Kroot!
Nu väntar jag bara på min Forge World beställning, sen har jag allt.
Nu väntar jag bara på min Forge World beställning, sen har jag allt.
- Bilagor
-
- firewarrior.jpg (61.04 KiB) Visad 1134 gånger
-
- kroot.jpg (53.4 KiB) Visad 1134 gånger
-
- guardians_scatterlaser.jpeg (154.27 KiB) Visad 1134 gånger
Jag måste komma igång med byggandet. Satte ihop 6 Guardians till idag.
Och limmade just ihop en Vyper. Jag gillar verkligen Vypermodellen, trots att den känns hyfsat gammal i hur den är skulpterad. Jag gillar dock inte det där sätet med gunnern bakpå som den egentligen ska ha, jag försöker alltid hitta en annan enkel lösning. Så det blev en symmetrisk montering av Shurikenkanonerna.
Så såhär blev den. Förarna kommer ha en knasig Maximinimask, och kanonerna är förståss magnetiserade.
Och limmade just ihop en Vyper. Jag gillar verkligen Vypermodellen, trots att den känns hyfsat gammal i hur den är skulpterad. Jag gillar dock inte det där sätet med gunnern bakpå som den egentligen ska ha, jag försöker alltid hitta en annan enkel lösning. Så det blev en symmetrisk montering av Shurikenkanonerna.
Så såhär blev den. Förarna kommer ha en knasig Maximinimask, och kanonerna är förståss magnetiserade.
- Bilagor
-
- vyper.JPG (129.75 KiB) Visad 1078 gånger
Senast redigerad av 1 benmannen, redigerad totalt 31 gånger.
@ Mikers. De första Gensteelercultkillarna är så jäkla tuffa... Riktigt trevlig målning.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Cool vyper! Mycket bättre än originalets underslug variant.
TackarLillePer skrev:Cool vyper! Mycket bättre än originalets underslug variant.
Här kommer en War Walker jag byggde ihop. Det är en Nekron Stalker med lite Dark Eldar bitz och 2 Shuriken Cannons. Han har en liten kille med en fjärrkontroll på basen
Jag tänkte att den faktiskt ska kunna byggas på med lite jetmotorer och bli en Wasp Assault Walker... Men det kanske är lite ostigt med mer Jet Pack enheter när jag nu kommer ha lite Crisis suits och senare Stealth Suits.
Är lite frestad av att lägga in 3-4 Stealth Suits och 5 Warp Spiders som mitt nästa 250p steg!
- Bilagor
-
- walker3.JPG (44.53 KiB) Visad 987 gånger
-
- walker2.JPG (44.02 KiB) Visad 987 gånger
-
- walker1.JPG (43.35 KiB) Visad 987 gånger