Ris och Ros
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Ris och Ros
Ville bara säga tack för en trevlig turnering.
Trevliga motståndare
Trevligt uppläg.
Trevligta listor (bra kompat)
bra teräng.
bra såv möjligheter.
Bra pris.
Det som var dåligt(läs lite mindre bra) har inte så mycket med M-wolf att göra.
Om inte bordet står fritt så skall man nog undvika kortside depoyment.(gillar inte den, även om det brukar gynna mig)
Sen har vi defence line och flyers.....
Men det kan vi ta någon ananstans.
M-Wolf får 6p av en d6 möljiga !
Trevliga motståndare
Trevligt uppläg.
Trevligta listor (bra kompat)
bra teräng.
bra såv möjligheter.
Bra pris.
Det som var dåligt(läs lite mindre bra) har inte så mycket med M-wolf att göra.
Om inte bordet står fritt så skall man nog undvika kortside depoyment.(gillar inte den, även om det brukar gynna mig)
Sen har vi defence line och flyers.....
Men det kan vi ta någon ananstans.
M-Wolf får 6p av en d6 möljiga !
-
patrik thoren
Tar med den på antingen Halmstad eller tok 37Flogger skrev:"RIS"
Jag glömde min kopp!
Mvh
Putte
Ollad? Garanterat, av hela M-Wolf!patrik thoren skrev:Tar med den på antingen Halmstad eller tok 37Flogger skrev:"RIS"
Jag glömde min kopp!
Mvh
Putte
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hylander skrev:Ollad? Garanterat, av hela M-Wolf!patrik thoren skrev:Tar med den på antingen Halmstad eller tok 37Flogger skrev:"RIS"
Jag glömde min kopp!
Mvh
Putte
Hoppas
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Silvertejp
Mycket har redan sagts men som demonspelare måste jag hålla med om att det var lite väl mycket impass terräng. Spelade sista matchen på ett bord med 7 bitar... Det är lite för mycket.... Annars har jag inget att klaga på!
Jag tror ärligt att du som alla andra har spelat på bord hela femte utan att det funnits tillräckligt med terräng på.Silvertejp skrev:Mycket har redan sagts men som demonspelare måste jag hålla med om att det var lite väl mycket impass terräng. Spelade sista matchen på ett bord med 7 bitar... Det är lite för mycket.... Annars har jag inget att klaga på!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Tja nog för mycket terräng men 7 bitar med impassable terrain känns lite väl mycket. Men visst demoner skall ha det!egge skrev:Jag tror ärligt att du som alla andra har spelat på bord hela femte utan att det funnits tillräckligt med terräng på.Silvertejp skrev:Mycket har redan sagts men som demonspelare måste jag hålla med om att det var lite väl mycket impass terräng. Spelade sista matchen på ett bord med 7 bitar... Det är lite för mycket.... Annars har jag inget att klaga på!
-
Silvertejp
Ja det har jag, men bara för det behöver det inte vara 7 bitar impass, mängden terrängen klagade jag inte på utan jag klagade på mängden impass på vissa bord.egge skrev:Jag tror ärligt att du som alla andra har spelat på bord hela femte utan att det funnits tillräckligt med terräng på.Silvertejp skrev:Mycket har redan sagts men som demonspelare måste jag hålla med om att det var lite väl mycket impass terräng. Spelade sista matchen på ett bord med 7 bitar... Det är lite för mycket.... Annars har jag inget att klaga på!