Det ser riktigt fint ut! Ska bli najs att få spela mot! Det kommer bli lite inbördeskrig
Into the Adrantis Nebula Escalation kampanjblogg
Re: Into the Adrantis Nebula Escalation kampanjblogg
Härligt! Välkommen Bootcut!
Det ser riktigt fint ut! Ska bli najs att få spela mot! Det kommer bli lite inbördeskrig
bugs mot bugs med människopolare...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Miniuppdatering.
Såhär ser de ut med tentaklerna på...
Edit: Sådär, nu flyger de som de ska...
Såhär ser de ut med tentaklerna på...
Edit: Sådär, nu flyger de som de ska...
Senast redigerad av 2 benmannen, redigerad totalt 31 gång.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Tjena igen bootcut, kul att träffas idag
Som jag sa då så ser de jäkligt bra ut, bilderna gör dem inte rättvisa! Testa att lägg upp dem på en annan site och länka hit dem istället. Bilagorna här blir så små och odetaljerade hehe
Coola minor stefan, flyger de alltid upponer?
Coola minor stefan, flyger de alltid upponer?
Uppochner?
Är bilden vänd på din burk?
Annars vore det lite snyggt med tentaklerna uppåt!
Är bilden vänd på din burk?
Annars vore det lite snyggt med tentaklerna uppåt!
Ja de är upponer, men det är ganska vanligt att de visas som det på datorn även om de visas rätt på telefon/padda 
Jag fixar lite bättre bilder när fler har lite mer highlights å detaljer.
Benmannen, mjo, min splinter cell jagar ju dina förrymda insekter. Måste neutralisera defekt genpool innan dom blir ett hot.
Benmannen, mjo, min splinter cell jagar ju dina förrymda insekter. Måste neutralisera defekt genpool innan dom blir ett hot.
Snygga insekter bootcut!
Alla verkar vara grymt artistiska här. Iofs sporrar det en att bättra på sin egen målning.
Så om två, tre år är jag där...eventuellt...kanske...
Hoppas ni hade det trevligt idag. Blev inte riktigt läge för mig att ansluta idag. Får bli en annan gång.
Alla verkar vara grymt artistiska här. Iofs sporrar det en att bättra på sin egen målning.
Så om två, tre år är jag där...eventuellt...kanske...
Hoppas ni hade det trevligt idag. Blev inte riktigt läge för mig att ansluta idag. Får bli en annan gång.
Tackar. Glott på ett gäng tutorials å tips om hur man målar. Shaders e nice. Sen e ju färgvalet en stor del. Det är mycket mer förlåtande om man väljer lågkontrast- och mattafärger då ev skavanker inte står ut. Men shaders å lite drybrushing kommer man långt med för att få fram detaljer.
Jag är som sagt tväramatör på målning men om du vill ha tips så gör jag gärna mitt bästa för å hjälpa till.
Jag är som sagt tväramatör på målning men om du vill ha tips så gör jag gärna mitt bästa för å hjälpa till.
Cajsa Warg fick en helt ny innebörd.