Ja det var ju antingen det eller att ta bort den och det verkade ju tråkigt
Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Tack!
Har fått lite färg på flyget och börjat limma två dreads med tillhörande poddar.
När dessa är färdiga så saknas det bara ett gäng thundercav, en lord på grip och en ironpriest på grip så är min lista färdig. Börjar se ljuset
Svårt att få tid att sitta ner och måla med en nyfödd i huset, inte för att ungen är jobbig utan för alla människor som ska hälsa på

När dessa är färdiga så saknas det bara ett gäng thundercav, en lord på grip och en ironpriest på grip så är min lista färdig. Börjar se ljuset
Svårt att få tid att sitta ner och måla med en nyfödd i huset, inte för att ungen är jobbig utan för alla människor som ska hälsa på

Tufft! Gillar den där flyern alltså. Fräsigt färgschema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack! Ja den är mycket snyggare än en sko med motorer som bilderna fick den att likna.Ismeno skrev:Tufft! Gillar den där flyern alltså. Fräsigt färgschema.
- bolterochkniv
tycker det här ser skitbra ut! riktigt roligt projekt!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
va han sa..bolterochkniv skrev:tycker det här ser skitbra ut! riktigt roligt projekt!
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tack! Efter att ha gjort en nurgle arme med 90% konverteringar ville jag göra något lite enklare men ändå unikt
- bolterochkniv
en blir ju lite sugen på att se den där nurglearmén...Naz87 skrev:Tack! Efter att ha gjort en nurgle arme med 90% konverteringar ville jag göra något lite enklare men ändå unikt
Elias Österlund
en del av den finns på sida 2