Det där måste du ju faktiskt specificera ytterligare!Rasmus skrev:Precis hemkommen från Tyskland där jag fick se en DE-lista köra fem raka 20-0. Bland annat mot 2 av tyskarnas ETC-spelare som körde White-scars och Demon-cirkusen. De ska nog inte räknas bort hur som helst. Givet att denna turnering inte tillät allies eller fortifications.
Vad kommer folk spela på SM/Öppna SM i år?
-
Loudhoward
Re: Vad kommer folk spela på SM/Öppna SM i år?
Det var inget banbeytande som så...raiders fullpackade med warriors, ravagers...ska se om jag kan ta reda på listan i detalj.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
För mig blir det nog demoner eller nids, efter VSK rör jag aldrig ett fordon igen (de funkar ju inte).
Nu när nidsen fick pods blir de intressanta. Men Be'Lakor med osynliga hundar är lockande det med!
Nu när nidsen fick pods blir de intressanta. Men Be'Lakor med osynliga hundar är lockande det med!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
nu vart jag ju lite sugen på att spela Kharn, bara för att skita i att de är osynliga 
Varför funkar inte fordon? (bara nyfiken)Flogger skrev:För mig blir det nog demoner eller nids, efter VSK rör jag aldrig ett fordon igen (de funkar ju inte).
De går ju bara sönder och så förlorar man 20-0. Värdelösa saker. Ge mig monster alla dagar i veckan.John_F skrev:Varför funkar inte fordon? (bara nyfiken)Flogger skrev:För mig blir det nog demoner eller nids, efter VSK rör jag aldrig ett fordon igen (de funkar ju inte).
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Säger han som har whinat på att fordon är så braFlogger skrev:De går ju bara sönder och så förlorar man 20-0. Värdelösa saker. Ge mig monster alla dagar i veckan.John_F skrev:Varför funkar inte fordon? (bara nyfiken)Flogger skrev:För mig blir det nog demoner eller nids, efter VSK rör jag aldrig ett fordon igen (de funkar ju inte).
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det största pluset någonsin på Tröger.Säger han som har whinat på att fordon är så bra
@SamuelB sluta kalla Tröger fet. Han är precis lagom stor våran pluset.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Med orks finns det bara en sak som gäller, deffkopta spam och sen en wierdboy med en mekboy en maddok grotsnik och warboss i megaarmour och 3 meganobs med killsaws som man jumpar över bordet med