Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Enochia
Inlägg: 598
Blev medlem: 04 nov 2013, 01:33

Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Inlägg av Enochia »

Som topic lyder söker jag efter 6st par Vargheist vingar, alla utom dom små.
Bytes mot Nidz, AM, DE, resten av ett paket Crypt ghouls eller smutsiga pengar.
PM:a eller hojta i tråden, hjälp en stackare att bygga Shrikes.
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Inlägg av Serpent »

Det är de som finns i Crypt Horror-lådan, eller? För i så fall har jag ett par eller tre...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Enochia
Inlägg: 598
Blev medlem: 04 nov 2013, 01:33

Re: Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Inlägg av Enochia »

precis dom, vad vill du ha i utbyte?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Inlägg av Serpent »

Hjälmar med vingar från Grave Guards, Black knights eller HE Dragon Princes är gångbart. Annars är jag öppen för förslag. :)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Sökes: Vampire Counts Vargheist vingar

Inlägg av Claimh_Solais »

Har 3 par jag med ;)

har du terminator bitz ? (allt lojalt går bra)

Skriv svar