frigobben skrev:Var och såg dina grejor idag på utställningen. Hatten av! Riktigt coola grejor.
Blev inspirerad och köpte vädringsgrejor för typ 650 spänn.
Tack!
Synd att jag missade dig. Roligt att du gillart. Ja, vräkte loss på en hel del prylar själv........ . Då får vi se lite coola grejer från dig framöver hoppas jag! Håller du på med nåt speciellt?
Just nu är det en Skitarii/Cult Mechanicus armé på. Tänkte tyvärr att den skall vara lite renare i förhållande till mitt förra Nurgleproject, men lite vädring får det nog bli.
Fast just nu gnetar jag mig mest igenom massa infanteri. Så fort det är klart väntar väl lite balla grejor. som någon Dunecrawler, lite Kastelan Robots och att jag nog får belöna mig med en Imperial Knight på slutet.
Jesper77 skrev:Ismeno, har du tips på bra tutorials för att komma igång och lära sig vädring?
Den här boken finns på Ministuff. 180:- ruggigt bra instruktion, steg för steg och tydligt. Har du kollat de två filmerna jag länkat längre bak i denna tråd?
ImageUploadedByTapatalk1441557012.488009.jpg (7.23 KiB) Visad 1572 gånger
frigobben skrev:Just nu är det en Skitarii/Cult Mechanicus armé på. Tänkte tyvärr att den skall vara lite renare i förhållande till mitt förra Nurgleproject, men lite vädring får det nog bli.
Fast just nu gnetar jag mig mest igenom massa infanteri. Så fort det är klart väntar väl lite balla grejor. som någon Dunecrawler, lite Kastelan Robots och att jag nog får belöna mig med en Imperial Knight på slutet.
Jesper77 skrev:Ismeno, har du tips på bra tutorials för att komma igång och lära sig vädring?
Den här boken finns på Ministuff. 180:- ruggigt bra instruktion, steg för steg och tydligt. Har du kollat de två filmerna jag länkat längre bak i denna tråd?
ImageUploadedByTapatalk1441557012.488009.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir en beställning på den nej, måste missat dom. Tack för infon.