TTT TOK Team Tournament 2015 - preliminär info
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TTT TOK Team Tournament 2015 - preliminär info
Jag har en app som bara slår ettor, får jag använda den när jag genererar spells som ställ arme på TTT...?
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Silvertejp
Jag har en tärning som bara slår 5 får jag använda den när jag rullar på telepathy?
Om jag använde appen skulle den bara så ettor när jag mötte LillePer...
Eller, vem försöker jag lura. Den skulle slå ettor jämt!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Gör du inte det med vanliga tärningar ändå?Serpent skrev:Om jag använde appen skulle den bara så ettor när jag mötte LillePer...![]()
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jo, men jag hade knäckt appen...Hylander skrev:Gör du inte det med vanliga tärningar ändå?Serpent skrev:Om jag använde appen skulle den bara så ettor när jag mötte LillePer...![]()
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jag skulle ha kollat den om jag var arr...Hylander skrev:Hmmm skall man ta det som att den är riggadleidstedt skrev:Synd att den inte får användas. Då kanske man hade slagit helt ok en hel turnering.
Bah! Du försöker ju bara få en edge i vår interna tävling om att undvika att bli sämst i bilen!!leidstedt skrev:Synd att den inte får användas. Då kanske man hade slagit helt ok en hel turnering.
En viktigare fråga, eftersom Swefaq inte hunnit med basstorlekar än, är det ok att spela Tyranid Warriors på 40mm baser?
Ska inte de vara på 40? Eller har GW släppt något nytt jox?
50mm baser nuförtiden.LillePer skrev:Ska inte de vara på 40? Eller har GW släppt något nytt jox?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
I Shield of Baal boxen kommer de med 50mm, är osäker på om de bytt i Warriorboxarna nu men mina står förstås på 40mm som de kom med när jag köpte dem. Frågan är om jag behöver byta, hittade inget regelstöd för varken eller...