Det står en stackars howling banshee vid foten som referens för skalan.

Hårfönen och dremel har använts flitigt på de flesta delarna ovanför midjan, passformen har varit typiskt forgeworldIsmeno skrev:Hårfön på plats ser jag.
Helt galet cool. Har du gjort några förstärkningar, eller tror du benen klarar att hålla upp allt resin ändå?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack för uppmuntran!Leffegnu skrev:Instämmer med de andra, är väldigt häftigt se något så stort växa fram =)
Har ni magnitiserat något så skapelsen blir lite smidigare att flytta runt?
Håller med om FW, de gör snygga grejer fast till det priset borde en rimligen få lite bättre passform och en annan HEMSK olja än den de använder nu. En kikar runt på diverse modell-sidor (tanks, fatryg, flygplan) och där finns modeller som kostar mkt givetvis fast då passar grejjerna riktigt bra från början. Och en del modelltillverkare använder resin de också.
(mkt gnäll nu haha)
Nästa steg för dig borde snart vara att bryta dig in i en lackeringshall för att få färg nog till bjässen haha
Keep up the good work =)
Det finns redan alternativa vapen för axlarna, apocalypse missile launchers tror jag de heter, och de har visat en sunfury plasma och en power claw som dessutom gick att köpa på deras senaste weekender, det är de jag förbereder mig för. Klart man måste ha galaxens största power clawLeffegnu skrev:Preparerad och tankad för framtida uppgraderingar med andra ord =)
Vill minnas en såg eller läste något om att det skulle komma (om de inte redan kommit?) alternativa byssor till monstret :>
"Som om det behövs mer förstörelse host host"
Som planen ser ut just nu (typ 83,5% säkert) tänkte jag måla den som legio gryphonicus, samma som fw har målat en av sina. Egentligen ville jag vara lite fanboy och måla den som stormlords warlord från mechanicumboken (jag korrigerar mig själv här, först skrev jag legio astorum men självklart ska det vara legio tempestus) men de har silver runt sina armourplates och jag vill ha guld. De andra kriterierna jag har är att det ska finnas dekalkit från fw (eftersom jag vare sig kan eller vill frihanda) och det ska vara en loyalist legion. Då seglade gryphonicus upp som typ enda alternativ.Twinkle skrev:Otroligt mäktigt! Bra med en My Little Pony som support enhet, det ger en bra uppfattning om storleken på din Titan.
Hur har du planerat att måla den?