Får mig att tänka på första gången jag läste Sagan om Ringen -böckerna, när det var Hober från Hobsala.
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Snyggt kludd!
Får mig att tänka på första gången jag läste Sagan om Ringen -böckerna, när det var Hober från Hobsala.
Verkligen snyggt kludd :D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Tack!Kaptenen skrev:Snyggt kludd!
Ah, Ohlmarks översättning. Mer poetisk än korrekt.
Man är ju Tolkien-nörd så det lyser väl igenom i tecknandet ock. Trevlig syssla när en inte orkar med nåt bygge.
Håller på med ett riktigt nostalgiprojekt för övrigt; ser igenom Twin Peaks innan den nya säsongen kommer nästa år. Den håller banne mig än alltså-galet bra.
- stormshaft
Exakt så, har någon slags gammal LotR-encyklopedi (med en ordentlig världskarta bland annat), bilderna i den påminner väldigt starkt om din tecknarstil. Blir galet nostalgisk av dina skapelser.Kaptenen skrev:Snyggt kludd!
Tack!stormshaft skrev:Exakt så, har någon slags gammal LotR-encyklopedi (med en ordentlig världskarta bland annat), bilderna i den påminner väldigt starkt om din tecknarstil. Blir galet nostalgisk av dina skapelser.Kaptenen skrev:Snyggt kludd!
Cool, vilken bok var det?
O boy, äntligen kom sista paketet till vinterns stora projekt. Nu ska det byggas!