Deathwatch säljes
Moderator: Katarsis
Deathwatch säljes
Behöver plats till andra projekt, så säljer mina deathwatch
Har utöver modellerna deras codex, tactical obectives kort, och adeptus astartes psychic powers
Alla utom 1 termie, 3 mariner och en dread är omålade, allt är monterat. Medföljer gör även massa bitz, där man kan bygga minst 10 mariner till, bl a några deathwatch veterans, calth marines, och vanliga marines. Extravapen till dreads finns också på sprue
Alla modellerna jag byggt är unika, inga 2 ser likadana ut, och det är många konverteringar, och en hel del forgeworld bitz, främst bionics och lite preheresy
Listar vad jag har, är ni intresserade av bilder så PM:a så kan jag skicka
1 Corvus Blackstar
2 Drop Pods
1 Biker
4 Dreadnoughts (2 vanliga, 2 venerable)
12 Vanguards (2 med heavy thunder hammer, 1 med chainsword och power sword, 3 med storm shield och chainsword, 4 med dubbla klor, och 2 med klo och storm shield)
1 Terminator Captain i plast
5 terminators (2 med assault cannon, 2 med meltafist och heavy flamer, och en med dubbla klor)
5 stalker bolter marines (små konverteringar)
2 missile lauchers
1 heavy bolter
4 frag cannons
3 infernus heavy bolters
3 meltaguns
2 combimeltas, varav en även med storm shield
8 marines med bolter + några med svärd
2 med bolter + storm shield
1 med bolter och xenophase blade
4 med deathwatch shotguns, varav en även har storm shield
3 blackshields, en hammare+sköld, en fist+klo, en 2 power swords
1 marine med power fist
1 chaplain (cassius)
1 Artemis
1 Librarian
1 Watchmaster (med ett headswap, fick en hjälm)
skulle vilja ha 2500 för hela kalaset. kan skicka, finns annars i ystad, men kan ta mig till nåt ställe i skåne om det skulle behövas
Har utöver modellerna deras codex, tactical obectives kort, och adeptus astartes psychic powers
Alla utom 1 termie, 3 mariner och en dread är omålade, allt är monterat. Medföljer gör även massa bitz, där man kan bygga minst 10 mariner till, bl a några deathwatch veterans, calth marines, och vanliga marines. Extravapen till dreads finns också på sprue
Alla modellerna jag byggt är unika, inga 2 ser likadana ut, och det är många konverteringar, och en hel del forgeworld bitz, främst bionics och lite preheresy
Listar vad jag har, är ni intresserade av bilder så PM:a så kan jag skicka
1 Corvus Blackstar
2 Drop Pods
1 Biker
4 Dreadnoughts (2 vanliga, 2 venerable)
12 Vanguards (2 med heavy thunder hammer, 1 med chainsword och power sword, 3 med storm shield och chainsword, 4 med dubbla klor, och 2 med klo och storm shield)
1 Terminator Captain i plast
5 terminators (2 med assault cannon, 2 med meltafist och heavy flamer, och en med dubbla klor)
5 stalker bolter marines (små konverteringar)
2 missile lauchers
1 heavy bolter
4 frag cannons
3 infernus heavy bolters
3 meltaguns
2 combimeltas, varav en även med storm shield
8 marines med bolter + några med svärd
2 med bolter + storm shield
1 med bolter och xenophase blade
4 med deathwatch shotguns, varav en även har storm shield
3 blackshields, en hammare+sköld, en fist+klo, en 2 power swords
1 marine med power fist
1 chaplain (cassius)
1 Artemis
1 Librarian
1 Watchmaster (med ett headswap, fick en hjälm)
skulle vilja ha 2500 för hela kalaset. kan skicka, finns annars i ystad, men kan ta mig till nåt ställe i skåne om det skulle behövas
Re: Deathwatch säljes
säljer du löst i delar?
Helst allt på en gång, men vad funderar du på?
Tänkte på 2 pods, 1 fragcannon , 5 stalkerbolters, 1 dread samt en kapten.
Är sakerna målade?
Ska kolla hemma med ekonomichefen om man kan få tillstånd o köpa allt
Är sakerna målade?
Om du köper allt kanske jag kan köpa några saker av dig beroende på pris? Tänker på 1 dread, watchmastern, 2 fragcannons, kanske flygaren och nåt mer. I så fall kan vi ta detaljer i pm. Hör av dig om det låter intressantApocswe skrev:Tänkte på 2 pods, 1 fragcannon , 5 stalkerbolters, 1 dread samt en kapten.
Är sakerna målade?
Allt är omålat förutom en dread, en blackshield, en terminator, en marine med xenophase blade, och påbörjad watch master. Ni kan göra upp sinsemellan så kan ni ju höra av er till mig om vad ni vill ha
yepp, jag arbetar på det, bör ha svar inom ett par dagar 
Ser mörkt ut på o få köpa allt tyvärr. men är fortfarande intresserad om du kan tänka dig o dela upp det
Vad för grejer i så fall? Kan tänka mig att bjuda på frakten om du tar allt annars