Night Spinner reglerna

Har du hört det senaste från GW?
Simon Talltorp

Re: Night Spinner reglerna

Inlägg av Simon Talltorp »

kompsmisk på -15 någon? :-P

okej, kanske räcker med -12 då...
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

sourpus

Inlägg av sourpus »

- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?! :o

För övrigt såg jag att den diskuterades på YTTH. Han som tycker lashen är och alltid varit kass, tycker även night spinnern är usel. :lol: :lol:
(för övrigt intressant att samtliga av hans sykofanter använder samma argument, men missar att spinnern och prisman fyller olika funktioner. :roll: )
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Stelek är dum i huvudet.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

sourpus skrev:- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?! :o

För övrigt såg jag att den diskuterades på YTTH. Han som tycker lashen är och alltid varit kass, tycker även night spinnern är usel. :lol: :lol:
(för övrigt intressant att samtliga av hans sykofanter använder samma argument, men missar att spinnern och prisman fyller olika funktioner. :roll: )
Det är et helt annat turneringsklimat där. Många listor som klarar sig bra där skulle inte ha en chans här. Till stor del för att de oftast kör på vinst eller fölust (0, 1, eller 3p) inte med så stor variation i resultatet som vi har här. många amerikanska listor är bra på att vinna lite, men har ingen chans att vinna mycket.
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

sourpus skrev:- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?
Ja. bara dangerus testen gör den mer än 3ggr så bra..

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Ähh... sluta fåna er! den är ju inte närmelsevis så bra som Manticore och den har -9 i komp.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Den är bra mot vissa arméer, men riktigt dålig mot andra
En bild säger mer än 1000 kaniner

sourpus

Inlägg av sourpus »

imp skrev: Det är et helt annat turneringsklimat där. Många listor som klarar sig bra där skulle inte ha en chans här. Till stor del för att de oftast kör på vinst eller fölust (0, 1, eller 3p) inte med så stor variation i resultatet som vi har här. många amerikanska listor är bra på att vinna lite, men har ingen chans att vinna mycket.
hmm.. det förklarar en hel del.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Yautja

Inlägg av Yautja »

Det brukar alltid vara lite skrik och panik så fort nånting nytt släpps. Ge det en period och spela med den så kan vi diskutera hur den funkar sen :)
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

Yautja skrev:Det brukar alltid vara lite skrik och panik så fort nånting nytt släpps. Ge det en period och spela med den så kan vi diskutera hur den funkar sen :)
Du har rätt, -25 borde den ge.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Skriv svar