okej, kanske räcker med -12 då...
Night Spinner reglerna
-
Simon Talltorp
Re: Night Spinner reglerna
kompsmisk på -15 någon? 
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?!
För övrigt såg jag att den diskuterades på YTTH. Han som tycker lashen är och alltid varit kass, tycker även night spinnern är usel.
(för övrigt intressant att samtliga av hans sykofanter använder samma argument, men missar att spinnern och prisman fyller olika funktioner.
)
För övrigt såg jag att den diskuterades på YTTH. Han som tycker lashen är och alltid varit kass, tycker även night spinnern är usel.
(för övrigt intressant att samtliga av hans sykofanter använder samma argument, men missar att spinnern och prisman fyller olika funktioner.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Det är et helt annat turneringsklimat där. Många listor som klarar sig bra där skulle inte ha en chans här. Till stor del för att de oftast kör på vinst eller fölust (0, 1, eller 3p) inte med så stor variation i resultatet som vi har här. många amerikanska listor är bra på att vinna lite, men har ingen chans att vinna mycket.sourpus skrev:- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?!![]()
För övrigt såg jag att den diskuterades på YTTH. Han som tycker lashen är och alltid varit kass, tycker även night spinnern är usel.![]()
![]()
(för övrigt intressant att samtliga av hans sykofanter använder samma argument, men missar att spinnern och prisman fyller olika funktioner.)
En bild säger mer än 1000 kaniner
Ja. bara dangerus testen gör den mer än 3ggr så bra..sourpus skrev:- 15?? Meh!! Visserligen är den bättre än SM's motsvarighet (ww), men lika bra som 3?
- theWatchman
Ähh... sluta fåna er! den är ju inte närmelsevis så bra som Manticore och den har -9 i komp.
Den är bra mot vissa arméer, men riktigt dålig mot andra
En bild säger mer än 1000 kaniner
hmm.. det förklarar en hel del.imp skrev: Det är et helt annat turneringsklimat där. Många listor som klarar sig bra där skulle inte ha en chans här. Till stor del för att de oftast kör på vinst eller fölust (0, 1, eller 3p) inte med så stor variation i resultatet som vi har här. många amerikanska listor är bra på att vinna lite, men har ingen chans att vinna mycket.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Det brukar alltid vara lite skrik och panik så fort nånting nytt släpps. Ge det en period och spela med den så kan vi diskutera hur den funkar sen 
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Du har rätt, -25 borde den ge.Yautja skrev:Det brukar alltid vara lite skrik och panik så fort nånting nytt släpps. Ge det en period och spela med den så kan vi diskutera hur den funkar sen
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.