Imperial fist nya tag!
- NilssonHarHund
Re: Imperial fist nya tag!
Var hittar du den kaptenshjälmen?
Ser ut som Pedro Kantors huvud.
Ser riktigt bra ut, gul är (iaf i min mening) den svåraste färgen att få till bra och du har lyckats riktigt bra så två tummar upp
Ser riktigt bra ut, gul är (iaf i min mening) den svåraste färgen att få till bra och du har lyckats riktigt bra så två tummar upp
-
lysandestolpe
Det är en vanlig space marinehjälm med en lagerkrans från terminatorboxen som är splittad och ditlimmad. Ingen direkt Rocket-surgery. 
Tack för komplimangerna!
Ska fixa fler bilder i veckan.
Tack för komplimangerna!
Ska fixa fler bilder i veckan.
Ser rikigt bra ut
Ska bli kul och se dem live på BlomCon
Ska bli kul och se dem live på BlomCon
Tveksam till om jag skulle anta att den lilla skölden han har en en storm shield. Ser mer ut som en lite för stor variant av en sån där sköld som termosarna kan ha bredvid axelsydden.
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
lysandestolpe
Han har en stormshield på ryggen.....imp skrev:Tveksam till om jag skulle anta att den lilla skölden han har en en storm shield. Ser mer ut som en lite för stor variant av en sån där sköld som termosarna kan ha bredvid axelsydden.

Här är bilder på båda lite mer åt det färdiga håller:

- NilssonHarHund
Power armour-hjälmar i terminatorboxen?lysandestolpe skrev:Det är en vanlig space marinehjälm med en lagerkrans från terminatorboxen
-
lysandestolpe
Nej men lagerkransen.NilssonHarHund skrev:Power armour-hjälmar i terminatorboxen?lysandestolpe skrev:Det är en vanlig space marinehjälm med en lagerkrans från terminatorboxen
Riktigt snyggt målat, färgerna skiner verkligen fram! Lite lurigt med en sköld på ryggen, men jag tror inte att folk kommer ha problem med det.
Alexander Merinen
Så bra =)lysandestolpe skrev:Han har en stormshield på ryggen.....imp skrev:Tveksam till om jag skulle anta att den lilla skölden han har en en storm shield. Ser mer ut som en lite för stor variant av en sån där sköld som termosarna kan ha bredvid axelsydden.
En bild säger mer än 1000 kaniner