Men det är lite dreddsock med att ha namn på baserna
Imperial fist nya tag!
-
Silversixx
Re: Imperial fist nya tag!
Ballt!
-
lysandestolpe
Äh va fan, dom är ju kaptener. Då måste dom ju heta något ballt! så slipper man säga: "Kaptenen med bla bla bla bla" som gör vad. =)Silversixx skrev:Ballt!
Instämmer med föregående talare.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Väldigt läckert! Tycker dock att det röda gott också kunde ha varit i samma lila som du har på bröstplåtarna.
Det är skitsnyggt målat, men scouthuvudena ser verkligen helt bedrövliga ut om man inte skär bort sidorna av hakan.
Kan bara hålla med mortarion, scouternas huvuden är ruskigt fula, hitta coolare huvuden till din ruskigt coola armé... nu måste du bara lära dig hur du spelar den så du inte blir BT 20 - 0:ad =) Skit snygga gubbar!!
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
1. måla över alla transfers med samma motiv och/eller lacka gubbarna så att det inte blir lika tydligt att det är transfers (detta säger jag efter att jag såg gubbarna IRL häromdagen)
2. snön borde vara fluffigare, den ser för platt ut. och den borde gå ut mot kanten på basen mer, det ser konstigt ut om alla gubbar har en vit pöl mellan benen.
3. jag hade nog inte gjort chipping, gillar den inte, men men, det är ju en fråga om tycke och smak...
men annars så ser det bra ut =P
2. snön borde vara fluffigare, den ser för platt ut. och den borde gå ut mot kanten på basen mer, det ser konstigt ut om alla gubbar har en vit pöl mellan benen.
3. jag hade nog inte gjort chipping, gillar den inte, men men, det är ju en fråga om tycke och smak...
men annars så ser det bra ut =P
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx