Imperial fist nya tag!
Re: Imperial fist nya tag!
Mmmm, bacon...
Det är specialglasögon, som gör att man ser vegetarianer bättre. Och eftersom de är ute efter Craftworld-Eldarer just i det här fallet, så är det fanimig optimalt med baconglajjer...Tist skrev:Jag förstår inte riktigt vad som försiggår ovanpå hans huvud? Det ser ut lite som nån lagt ett par skivor bacon på honom?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Storm Shield:en är väl i minsta laget? 
Är väl lika stor som en Terminator storm shieldevr skrev:Storm Shield:en är väl i minsta laget?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Öppnade fönstret med "visa olästa inlägg" och hamnade på sidan 1 av 6.Yautja skrev:Är väl lika stor som en Terminator storm shieldevr skrev:Storm Shield:en är väl i minsta laget??
Han har en riktig sköld på ryggen.evr skrev:Öppnade fönstret med "visa olästa inlägg" och hamnade på sidan 1 av 6.Yautja skrev:Är väl lika stor som en Terminator storm shieldevr skrev:Storm Shield:en är väl i minsta laget??
Syftade till den lilla dekorativa skölden på armen på snubben med dunderhammaren.
-
lysandestolpe
Helt korrekt.
Håller på med två serganter nu, bilder kommer kanske imorgon.
Håller på med två serganter nu, bilder kommer kanske imorgon.
-
lysandestolpe
Kaptener lite magneter och mumsigt också.
Ber om ursäkt för den reducerade bildkvalitén. Ska försöka ta bättre bilder asap.

Kapten med Combi-melta

och med vanlig bolter

Ber om ursäkt för den reducerade bildkvalitén. Ska försöka ta bättre bilder asap.

Kapten med Combi-melta

och med vanlig bolter

Om du nu skall envisas med att måla chipping Oscar (vilket jag inte tycker du skall göra) så måste du lära dig att sätta chippingen på rätt ställen.
Den killen på första bilden, han har chipping mitt på sin powerfist, men inget på t.ex. fingrarna (hade han haft knogar så hade jag sagt dom...) ett område som faktiskt används och som troligtvis skulle skavas av att slå nån i ansiktet.
Den killen på första bilden, han har chipping mitt på sin powerfist, men inget på t.ex. fingrarna (hade han haft knogar så hade jag sagt dom...) ett område som faktiskt används och som troligtvis skulle skavas av att slå nån i ansiktet.
-
lysandestolpe
Re:
xdanskx skrev:Om du nu skall envisas med att måla chipping Oscar (vilket jag inte tycker du skall göra) så måste du lära dig att sätta chippingen på rätt ställen.
Yes Ma'm!