Saeculum Obscurum Vårturnering! 22-24 april!
Moderator: Snot
Re: Saeculum Obscurum Vårturnering! 22-24 april!
Jag vill också vara med!
Gustav Eriksson
Gustav Eriksson
Om jag känner Snot rätt så stuntar han i våra anmälningar här i tråden och kommer fixa en fin anmälnings blankett som alla förra gånger.
Men Monky see, monky do
Anmäler: Joakim Blom, GoB
Men Monky see, monky do
Anmäler: Joakim Blom, GoB
Jag vill också paxa en plats. Men det visste du redan... Åter till målarbordet.
Roger Ringius
GOB
Roger Ringius
GOB
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
En anmälningssida kommer komma upp om ca 2h. Inga anmälningar här kommer tas hänsyn till.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Sidan uppe, första posten uppdaterades.
Saeculum Obscurums Forum
Om jag känner Snot rätt så stuntar han i våra anmälningar här i tråden och kommer fixa en fin anmälnings blankett som alla förra gånger.
Vad var det jag sa?Snot skrev:En anmälningssida kommer komma upp om ca 2h. Inga anmälningar här kommer tas hänsyn till.
Men till det vikiga: I'M NUMBER ONE!!!
Schemat nu uppladdat med missions! Första posten uppdaterad
Saeculum Obscurums Forum
Antar att diskussionen har varit uppe många gånger förut, men är det verkligen helt nödvändigt att ha enheter "fully within". Borde det inte räcka att majoriteten av enheten finns inom området i ifråga?
Just att man kanske har 50 man från en guard-blobb inne och täcker upp halva motståndarens deploymentzone, men se på fan, lille menige Jörgen där längst bak har tydligen halva sin bas utanför, rackarns segt.
Just att man kanske har 50 man från en guard-blobb inne och täcker upp halva motståndarens deploymentzone, men se på fan, lille menige Jörgen där längst bak har tydligen halva sin bas utanför, rackarns segt.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Det är priset man betalar för att man har en 50-manna enhet.Rasmus skrev:Antar att diskussionen har varit uppe många gånger förut, men är det verkligen helt nödvändigt att ha enheter "fully within". Borde det inte räcka att majoriteten av enheten finns inom området i ifråga?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Fully within gynnar many-small-units. Kill points negerar detta.
Tar vi bort den så gynnas större units lite för mycket, i mitt tycke.
Tar vi bort den så gynnas större units lite för mycket, i mitt tycke.
Saeculum Obscurums Forum