Crybs Björnar.
Re: Crybs Björnar.
Och du tror inte han kommer bygga några andra modeller än björn-ryttare?
Fair enough. En rimligare fråga är väl antagligen: Varför i hela friden skulle du vilja spela något annat än Space Wolves?Skulliz skrev:Och du tror inte han kommer bygga några andra modeller än björn-ryttare?
Haha. Ja. Det kommer nya codexar. Då vill man ju vara flexibel. Tack alla som tycker det ser fränt ut. Jag måste bygga baser. Om nån har monsterbaser o kränga, kan ni kanske höra av er.
Skriver från min iPhone.
Skriver från min iPhone.
-
ErikJohannesson
Jag har köpt himla bra 60mm och 65mm baser på: http://www.warbases.co.uk/
65mm baserna mailade jag honom och frågade om han kunde göra åt mig, och det var inga problem. GW's 60mm baser är nämligen 60mm där uppe, och 65mm i basen...
65mm baserna mailade jag honom och frågade om han kunde göra åt mig, och det var inga problem. GW's 60mm baser är nämligen 60mm där uppe, och 65mm i basen...
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
Nice! Jävligt coolt, bästa alternativet jag sett än så länge! Mörk päls, bleach bone vita sköldar med guld emblem?
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Så där ja.
4 saker som e najs.
Fick just en beställning från GW.
(1)
1 Predator.
2 Razorbacks.
2 st Space Wolves Pack.
(2)
La just en beställning på 1 Landerspeeder Typhoon
och 2 st Landspeeders.
6 Special kroppar till mina Longfangs, lite cloaks o skit till mina Wolf Guards.
(3)
Fick avin från Forgeworld med lite godis.
(4)
Mina Valejjo Air borde komma any day!
LET THE HOBBYVERKSTAD BEGIN!
4 saker som e najs.
Fick just en beställning från GW.
(1)
1 Predator.
2 Razorbacks.
2 st Space Wolves Pack.
(2)
La just en beställning på 1 Landerspeeder Typhoon
och 2 st Landspeeders.
6 Special kroppar till mina Longfangs, lite cloaks o skit till mina Wolf Guards.
(3)
Fick avin från Forgeworld med lite godis.
(4)
Mina Valejjo Air borde komma any day!
LET THE HOBBYVERKSTAD BEGIN!
var kommer björnarna ifrån, dom var grymt snygga. kommer bli roligt att se dom med lite färg 
becon är ganska roligt.
Scibor miniatures.muffin skrev:var kommer björnarna ifrån, dom var grymt snygga. kommer bli roligt att se dom med lite färg
-
ErikJohannesson
The Golden Compass...muffin skrev:var kommer björnarna ifrån, dom var grymt snygga. kommer bli roligt att se dom med lite färg
(jag är bara avundsjuk, riktigt feta och snygga figurer)
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
Scibor Miniaturesmuffin skrev:var kommer björnarna ifrån, dom var grymt snygga. kommer bli roligt att se dom med lite färg
//EdiT: Som räven sa fast jag länkade
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...