Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Moderator: whistler
Re: Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Helst innan påskhelgen men senast helgen innan turneringen.
Jag, Alexander Merinen, måste tyvärr avanmäla mig. Upptäckte nyss att turneringen krockar med min egen 20års fest 
Alexander Merinen
Dåligt planerat, håll din 20års fest i Helsingborg dårå.Zurken skrev:Jag, Alexander Merinen, måste tyvärr avanmäla mig. Upptäckte nyss att turneringen krockar med min egen 20års fest
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Synd, men jag förstår dig.Zurken skrev:Jag, Alexander Merinen, måste tyvärr avanmäla mig. Upptäckte nyss att turneringen krockar med min egen 20års fest
Deltagarlistan uppdaterad
Stop pointing those flashlights at me! They tickle!
uppdaterad igen.
Plats 9 och 23 har bytat deltagare
Plats 9 och 23 har bytat deltagare
Uppdaterat deltagarlistan.
Samtidigt vill jag ge alla en reminder att det börjar bli dags att skicka in pengar och armélista!
Mvh Lord Whistleton
Samtidigt vill jag ge alla en reminder att det börjar bli dags att skicka in pengar och armélista!
Mvh Lord Whistleton
Kan man få löning först?
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Absolut. Eftersom vi inte har fyllt platserna och det bara är fem personer som har betalat så är det ingen risk att du blir av med platsen
När är sluttiden planerad till? Vi som ska resa långt undrar...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
sista matchslut på lör/sön är klockan åtta. Efter det skall bara resultatet sammanställas och priser ges ut. Resultaten trillar ju in efterhand så det borde i princip vara färdigt direkt. Jag skulle säga att ni kan lämna senast halv nio. Självklart så kommer ju prisutdelning hållas tidigare ifall alla matcher är färdiga tidigare.
Mvh daniel
Mvh daniel