Anyone?
MB
Ass-Cannon arm till Dread?
Moderator: Katarsis
Re: Ass-Cannon arm till Dread?
När jag letade efter armar till mina riflemen upptäckte jag ganska snabbt att det mer eller mindre fanns två riktiga alternativ: forgeworld eller hemmabygge. Slutade med det senare. Lite random-armar och ett gäng autocannons från IG heavy weapons team fixade biffen. Har även sett byggen med autocannons från aegis defense line (GW-terräng) som ser bra ut.
Bara ett tips.
Bara ett tips.
...På hur man bygger Assault Cannons till Dread, eller?evr skrev:När jag letade efter armar till mina riflemen upptäckte jag ganska snabbt att det mer eller mindre fanns två riktiga alternativ: forgeworld eller hemmabygge. Slutade med det senare. Lite random-armar och ett gäng autocannons från IG heavy weapons team fixade biffen. Har även sett byggen med autocannons från aegis defense line (GW-terräng) som ser bra ut.
Bara ett tips.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tyst.Röde skrev:...På hur man bygger Assault Cannons till Dread, eller?evr skrev:När jag letade efter armar till mina riflemen upptäckte jag ganska snabbt att det mer eller mindre fanns två riktiga alternativ: forgeworld eller hemmabygge. Slutade med det senare. Lite random-armar och ett gäng autocannons från IG heavy weapons team fixade biffen. Har även sett byggen med autocannons från aegis defense line (GW-terräng) som ser bra ut.
Bara ett tips.
Rump kanon sökes, thi thi!
Nä vet att den var dålig men var bara tvungen...
Tänkte själv bygga en av Furiosons flack cannon eller vad den heter och en del från oblit eller om det är från speedern, lite osäker där.
Nä vet att den var dålig men var bara tvungen...
Tänkte själv bygga en av Furiosons flack cannon eller vad den heter och en del från oblit eller om det är från speedern, lite osäker där.
@ Orgasmatron. Jag har Frag Cannon och Assault Cannons från Raven Wing Speeders om du vill bygga en egen.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.