Jag har haft en IG armé på hyllan ganska länge och det var tanken att jag skulle måla upp dem och spela med dem. De har dock stått orörda i nästan ett år nu och jag inser att jag inte kommer orka måla upp dem.
Det handlar om ca. 150 Gubbar inkl en hel del heavy weapon teams (båda nya plast och gamla i metall) och ett gäng med special weapons. Jag har också en chimera, en Russ, en Deathstrike missile och 2 Armoured Sentinells. Har även de flesta special characters (Yarrick, Straken (egen konverterad), Marbo (egen konverterad), Chenkov och Al'rahem). Mycket är omålat, men inte allt. Det mesta som är målat är i rätt dålig kvalitet. Inget är basat.
Följande finns till Salu:
FORDON
--------------------
1 Armoured Sentinell med Autocannon (Ett lager målet, som Cadian VII) 100kr
1 Armoured Sentinell med Lascannon (Målad i snö-tema) 100kr
1 Leman Russ med Battle Cannon, Lascannon och Sponson-heavy Bolters (Ej färdig målad, målad som Cadian VII) 150kr
1 Deathstrike Missile Launcher (hittade inte själva raketen just nu, men den kommer förhoppningsvis fram när jag städar rummet.) 150kr

HEAVY-WEAPON TEAMS
---------------------------------
2 Cadians med Missile Launcher (en på 60mm och en på 50mm bas) 40kr för 60mm, 30kr för 50mm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CATACHANS
1 Straken (egen konverterad) 20kr
1 Marbo (egen konverterad) 20kr

1 Guardsman med Shotgun (målad) 5kr
2 Guardsmen med Laspistol+CCW (målade) 10kr/st
1 Guardsman med Power Weapon (omålad) 5kr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CADIANS (allt som är målat är målat som Cadian VII)
1 Company Commander med Power Weapon (målad) 25kr
1 Standard Bearer (målad) 30kr
1 Medic (målad) 20kr

1 Platoon Commander med Bolt pistol+CCW 20kr
6 Guardsmen med Laspistol+CCW (2 målade) 10kr/st
1 Guardsman med Power Weapon 7kr
5 Guardsmen med Vox-Caster (3 målade) 5kr/st
2 Guardsmen med Grenade Launcher (målade) 7kr/st
2 Guardsmen med Flamer (1 målad) 7kr/st
1 Guardsman med Melta gun (målad) 20kr
35 Guardsmen med Lasgun (9 målade) 7kr/st

------------------------------------------------------------------------------
ÖVRIGT
----------------------------------------------------------
1 Yarrick (målad, gammal variant) 25kr
1 Commissar 20kr
1 Al'rahem 40kr
1 Chenkov (målad) 40kr

5 Ratlings (målade) 10kr/st
2 Penal Overseers (egen konverterade) 7kr/st
15 Penal Legionaires (egen konverterade) 7kr/st
Bitz för att bygga minst 10 Penal Legionaires till (i samma stil) 50kr

------------------------------------------------------------------------------------------
(Ursäkta bildkvalitén, kameran är inte den bästa och den hade mycket svårt att fokusera på nära håll. Kan vara något med inställningarna, men vad vet jag, det är inte min kamera.)
Vissa saker hittade jag efter jag tog bilderna, så vissa saker finns inte med på bild.
Alla priser är förslag, vill man köpa mycket så får man givetvis mängdrabatt. Vill två köpa samma saker så får ju självklart han som bjuder högst sakerna.
Jag kan tänka mig att byteshandla, jag är intresserad av följande:
Apothecary bitz eller hela apothecaries, helst med Jump Pack eller i Terminator Armour.
Furioso Dreadnought
Marines med Melta guns och Jump Pack (killar utan någon ryggsäck alls funkar också)
Landspeeder Typhoons
Attack Bikes med Heavy-Bolter
Bikes
Chaos Havocs med Lascannons, Missile Launchers eller Autocannons
Chaos Space Marines med Bolter eller Närstridsvapen
2 Chaos Space Marines med Melta gun
Chaos Space Marines med Icons (intresserad av alla icons utom Chaos Glory och Tzeench)
Chaos Champions med Fist eller Power Weapon.
Chaos Possessed med Icons (intresserad av alla icons utom Chaos Glory)
1 Chaos Juggernaut i plast (ska bygga en Khorne Lord med demonvapen på Juggernaut)
Intresserade?