Khorne Demons
- speedfreek
Re: Khorne Demons
Såg detta på warseer, (och när jag smygtittade i fotohinken), men jävlar vad det börjar se lovande ut.
Horn med skarv tror jag är bra och när det gäller vingskarven så rekommenderar jag mörka färger runtikring och läderband låter skitbra.
Horn med skarv tror jag är bra och när det gäller vingskarven så rekommenderar jag mörka färger runtikring och läderband låter skitbra.
- Styranimon
Jag tycker oxå att hornen blev mycket bättre nu 
Gillar ditt WIP displaybord!
Gillar ditt WIP displaybord!
Har följt tråden och tänkte komma med lite synpunkter.
För det första är din förmåga att skulptera utan dess like peder, du är fantastiskt duktig och jag älskar att du lägger upp WIP-bilder så vi andra kan få så mycket inspiration.
De nya hornen med avslut känns grymt mycket snyggare än de tidigare, om du tänkte dig horn utan avslut tror jag det är snyggare att göra dem "mer chaosigt", det vill säga mer förvridna och placerade på "fel ställen". När du sätter hornen precis där de borde vara på en varelse är avslut mycket snyggare enligt mig.
Ser verkligen fram emot en fortsättning och hur displayboarden kommer bli!
Tack!
För det första är din förmåga att skulptera utan dess like peder, du är fantastiskt duktig och jag älskar att du lägger upp WIP-bilder så vi andra kan få så mycket inspiration.
De nya hornen med avslut känns grymt mycket snyggare än de tidigare, om du tänkte dig horn utan avslut tror jag det är snyggare att göra dem "mer chaosigt", det vill säga mer förvridna och placerade på "fel ställen". När du sätter hornen precis där de borde vara på en varelse är avslut mycket snyggare enligt mig.
Ser verkligen fram emot en fortsättning och hur displayboarden kommer bli!
Tack!
-
Claimh_Solais
Hornen blev otroligt bra !
hur lång tid tar det att skulptera en sådan prins typ ?
hur lång tid tar det att skulptera en sådan prins typ ?
Stenarna till displaybordet? vad är det för material .. eller den spruckna marken så att säga 
/L
/L
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
BT som är redo för lite GS......

Mer kommer......hoppas på att ha den klar till gothcon!

Mer kommer......hoppas på att ha den klar till gothcon!
Så där!
BT med fixade fötter/hovar o början på en bröstplåt! Vad tycks?

Skulltaker på crusher! Mycket enklare än vad jag trodde att fixa till den! Blev nöjd med den stegrande posen

Ideér tankar?
/Peder
BT med fixade fötter/hovar o början på en bröstplåt! Vad tycks?

Skulltaker på crusher! Mycket enklare än vad jag trodde att fixa till den! Blev nöjd med den stegrande posen

Ideér tankar?
/Peder
Just nu känns det mest som att törstaren har på sig BH/korsett, men det blir säkerligen bättre när den börjar närma sig klar.