Khorne Demons
Re: Khorne Demons
Ja överdelen på bröstplåten tar slut lite fort vilket gör att den får en korsett/pushup-liknande känsla, misstänker att det kommer tillkomma läderremmar/spännen? då tror jag det kommer bli kalas!
Den vänstra hoven är kluven lite väl långt, skåran borde inte gå upp hela vägen till pälsen.
(utgå från den högra som känns perfekt)
Å sen den lilla detaljen.....du är så sinnesjukt duktig med greenstuff!
Den vänstra hoven är kluven lite väl långt, skåran borde inte gå upp hela vägen till pälsen.
(utgå från den högra som känns perfekt)
Å sen den lilla detaljen.....du är så sinnesjukt duktig med greenstuff!
Min tanke var inte att få bröstplåten att se ut som en korsett
men visst hade det varit roligt med en blood thirster med en rosa korsett
Jag är som sagt inte klar med utformningen ännu då jag avvaktar axelplåtarnas utformning! sen ska det en liten kant högst upp mot halsen är det tänkt! Om det fortfarande er ut som en korsett så kan det ju förklaras över att jag alltid missar mina saves....
@truant: Så ska den inte se ut.....det fixar vi till med en gång, Tack för inputten!
/Peder
@truant: Så ska den inte se ut.....det fixar vi till med en gång, Tack för inputten!
/Peder
Tjusigt!
Tror du vill ha vingar på någon av prinsarna men mer troligt en enhet till av Fast - 8 Khorne hounds för att jaga lätta transporter.
Tror du vill ha vingar på någon av prinsarna men mer troligt en enhet till av Fast - 8 Khorne hounds för att jaga lätta transporter.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
hej igen!
@Per Pirat: du har säkert rätt! Dock är denna armé byggd för att placeras i ett displaybord och det gör att det är mer eller mindre omöjligt att ändra listan i efterhand
Ny rygg på BT'n, vad tycks?

Axelplåtar av plasticard o benplåtar håller på att tillverkas med så snart kan man nog få en uppfattning av hur den kommer bli!
/Peder
@Per Pirat: du har säkert rätt! Dock är denna armé byggd för att placeras i ett displaybord och det gör att det är mer eller mindre omöjligt att ändra listan i efterhand
Ny rygg på BT'n, vad tycks?

Axelplåtar av plasticard o benplåtar håller på att tillverkas med så snart kan man nog få en uppfattning av hur den kommer bli!
/Peder
Skön rygg!
Jag tar med min Balrog på torsdag så fixar du till ryggen på min på samma sätt va?
Sjukt snyggt som vanligt...
Förbannat bra gjort även om jag själv föredrar den gamle trotjänaren i metall.
- Styranimon
Riktigt nice som vanligt, nice bröstplåt 
Sådär ja! Rustning påbörjad....dock långt kvar innan den är klar! Även skulpterad vidare lite på bröstplåten ..

Ha det
/Peder

Ha det
/Peder