Eldar

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Serpent

Re: Eldar

Inlägg av Serpent »

Alltså, det här kan vara ett av de mer ovanliga sätten att hantera krisen som följer på att spricka i förstaprovet... Jag röstar för att du söker mer, kommer in i t ex Göteborg nästa år och blir Ylvait. Då kan vi börja snacka armélistor. Inte för att du kommer att ha tid någonsin igen, men ändå...

Förkortat svammel: satsa på teatern om det är det du vill. Gubbarna finns kvar. Åren man kan söka skolor är ganska få i jämförelse.

Om listan: gör som Hylander sa. Han pratar så förförisk engelska.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Tänkte att guardians antagligen aldrig får skjuta sina små bössor då de har så otroligt kort range.
Alexander Merinen

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

om dom får skjuta så är dom oftast döda.

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

nejdå, med sex enheter så dör förhoppningsvis bara en eller två varje runda efter att de skjutit..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

om man ponerat att motståndaren bara assaultar med en enhet så ja :)

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Fan vilka konstiga idéer folk har. Axel, du borde ta det här skräpet till GothCon och se om det inte går att spela skiten trots allt.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Autachen borde kosta 100p
70+10+10+10
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Gonka Koff skrev:Fan vilka konstiga idéer folk har. Axel, du borde ta det här skräpet till GothCon och se om det inte går att spela skiten trots allt.
Nej det är bättre han spelar på snots tunering istället med den skiten :twisted:

Izin

Inlägg av Izin »

Tacka fan att listan kan bli bättre. En avatar är bättre än en autrach och en mongofalk är bättre än wraithlordsen. Ett mekaniserat koncept skulle vara bättre än ett gående & en grå eller röd marinearmé skulle vara bättre.

Autarchen är mest cool men tillför inte så mycket såvida man inte reservar/har ett counsil. Tanken från början var att sätta ihop en iyanden-armé(guards, lords, yriel), men wraithguardsen känns så sorgligt dåliga satta mot dagens ost. Med guadians så behåller man footdarkänslan men ökar trixandet och mobiliteten något.

Subjektiv komp på en skala 1-10?
17,83

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Izin skrev:Subjektiv komp på en skala 1-10?
På den skalan får du, utan att tänka efter så noggrant 7. Armén än gankska svag men mot rätt motsånd kommer den funka gr8! Mot Mekaniserade listor med mycker AV12 kommer den vara helt värdelös...

Skriv svar