Chaos rykten 6th edition

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
n00bn

Re: Chaos rykten 6th edition

Inlägg av n00bn »

Jag kommer använda min chaos som count as vargar som count as chaos.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.

Användarvisningsbild
The Gretchin

Inlägg av The Gretchin »

Jag kommer att köra med kaos-orker :wub: :wub: :wub:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Jag hoppas att mina Night Lords-counts-as-Blood Angels kommer fungera som Night Lords-counts-as-Night Lords.

Jag hoppas dock inte att NL blir bäst på något sätt; jag vill inte att "min" armé blir nästa bandvagn. :D
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Blom

Inlägg av Blom »

Yautja skrev:
Jacke skrev:Jag misstänker att vi kommer att få se massor av Chaos Wolves, Chaos Fists, Chaos Angels & Chaos Knights så snart codexen släppts :wub:
Jag kommer använda mina Dark Eldar som counts as Chaos om codexet blir power.
Swen du inte rolig när du skriver så bara snygg :wub:
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Kan bara bli bättre än vad det är nu...

I en perfekt värld skulle väl det se ut något i still med:

Fluff: Dark Eldar nivå fast ännu bättre

Figurer: Dark Eldar + Necrons + Sanguinary Guard + CHAOS = :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ost: GK + SW + lite till = Tja, för bra antar jag dvs mina Iron warriors från Chaos Codex 3.5 :lol:
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Jacke

Inlägg av Jacke »

Jag hoppas att de lägger sig någonstans mellan 3rd eds sinnesjuka ost och den överdrivet nerfade 4th codexen. Då borde det bli skapligt balanserat. Framförallt så hoppas jag att de blir mer åt chaos hållet och har färre likheter med vanliga marines. Just nu påminner de spelmässigt om ett vanligt lojalist chapter. Mindre chaosifierade SM prylar och mer mutanter, daemon engines och annat som hör chaos till. Får vi se massa saker som Chaos drop pods, chaos land speeders och chaos redeemers så skulle jag bli väldigt besviken.

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Borde nästan vara en självklarhet att de ska ha Dreadclaws.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Hoppas på dredclaws, mer daemon engines och roligare valmöjligheter med extra mycket chaos!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Tyvärr är väl risken rätt stor att det blir mycket kaosifierat SM, eftersom det är så tacksamt för GW att kunna använda samma modeller och bara slänga med ett sprue med Chaos-pynt.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

fast det är bara fordonen som har det så...och jag hoppas innerligt att de slutar med det... :P
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Skriv svar