Grey Knights 6.5
Moderator: Kompmallsansvariga
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: Grey Knights 6.5
Ge er för fan!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Re:
Rangen (r är nära t och Tangen är början av tangentbord, så det är logiskt för autokorrekten att "fixa" det).Fast det är ju inte svårt att lista ut om man läser sammanhanget -.-.speedfreek skrev:Jag vet fortfarande inte vad tangentbord avser.
Återgå till ämnet tack!
Alexander Merinen
6.5 är nu spikad inför RTOpen: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Terminator/Palladin/Ghostknights blev inte ändrade då jag känner att vi inte lyckats nå konsensus i frågan.
/Mattias
Terminator/Palladin/Ghostknights blev inte ändrade då jag känner att vi inte lyckats nå konsensus i frågan.
/Mattias
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ser superbra ut. Bra jobbat.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
En ordo malleus Inquisitor som väljer Termi armour får -2 och då är hammaren inräknad.
När han sedan väljer att bli psyker, så byts ett vapen ut mot ett force weapon, och skulle man välja att byta ut hammaren så borde det bli +1 i komp istället? Force vapnet han får är ingen nemesis och har ju inte deamonbane regeln bla.
När han sedan väljer att bli psyker, så byts ett vapen ut mot ett force weapon, och skulle man välja att byta ut hammaren så borde det bli +1 i komp istället? Force vapnet han får är ingen nemesis och har ju inte deamonbane regeln bla.
Känns som att det skulle göra mallen aningen mer komplicerad för väldigt lite nytta.
Alexander Merinen
Jag tycker att det kan ändras till att Terminator Armour inte ger minus alls efter lite eftertanke.Stefan-RT skrev:En ordo malleus Inquisitor som väljer Termi armour får -2 och då är hammaren inräknad.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det var inget jag hittade på, det är så det är i mallen. Och -1 komp gör skillnad i mina listor.Zurken skrev:Känns som att det skulle göra mallen aningen mer komplicerad för väldigt lite nytta.
Eskalerande minus för NDK är för hårt, bättre ha fast minus rakt av.
Libbe som får minus om dreads är med tycker jag inte alls är motiverat.
Libbe som får minus om dreads är med tycker jag inte alls är motiverat.
Katarsis skrev:Jag tycker att det kan ändras till att Terminator Armour inte ger minus alls efter lite eftertanke.Stefan-RT skrev:En ordo malleus Inquisitor som väljer Termi armour får -2 och då är hammaren inräknad.
Jo det låter ju riktigt bra.
Alexander Merinen