Eldar Alaitoc

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Serpent

Re: Eldar Alaitoc

Inlägg av Serpent »

Jag tror att det är bättre att låta båten vara i samma färger som resten av armén, och sedan kan någon rustningsplåt vara brandröd för att visa vem som åker var. Annars riskerar du att det ser ut som om du har lånat ihop allt.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

@Serpent:
jo, det är ju så klart det jag är oroad för.
Men nu när BoBo visade hur fin den skulle (kunna) bli har jag nog bestämt mig för att köra på det.
Krasst sett är det ju rätt mycket som blir spretigt i armén om jag tar med lite olika aspects osv så förhoppningsvis blir det någon form av sammanhang i slutänden...

Användarvisningsbild
LillePer

Eldar Alaitoc

Inlägg av LillePer »

Jag tycker aspect ska vara målade som aspect. Så en wave Serpent som är röd blir awesome.

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Och jag tycker att en båt inte har besättning som är Aspect Warriors (syns ju på BS om inte annat). Den råkar vara tilldelad den gruppen det här slaget... ;)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Blue_Ork

Inlägg av Blue_Ork »

Tycker den gula ser grymt snygg ut och din armé awesome! Men jag är dålig på eldarfluff så jag har ingen aning om det passar eller inte...

Atnas

Inlägg av Atnas »

Åh gud vad snyggt allt är. Helt jäkla tokigt. Kan aldrig visa mig med mina Eldar igen! :P

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Blue_Ork skrev:Tycker den gula ser grymt snygg ut och din armé awesome! Men jag är dålig på eldarfluff så jag har ingen aning om det passar eller inte...
Atnas skrev:Åh gud vad snyggt allt är. Helt jäkla tokigt. Kan aldrig visa mig med mina Eldar igen! :P
Tackar så väldigt mycket!

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Wips!
Röd...
Bilagor
mobileimage.jpg
mobileimage.jpg (210.49 KiB) Visad 1161 gånger

MITTZ

Inlägg av MITTZ »