Eldar
Moderator: Kompmallsansvariga
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Eldar
Eller så kan man anta att om vi verkligen ville gå ifrån systemet som hela resten av mallen använder och plötsligt klumpa ihop alla wraithlords till bara ett minus så skulle nog det vara förtydligat. 
Tycker det ska bli intressant att se hur många eldarlistor som använder runes of warding nu på lincon. Någon som direkt kan säga att han pga kompändringen inte kommer ha med den?
Jocke Rapp skrev:Shit vad jag inser mer och mer hur folk läser den här kompmallen som en bibel
RoW bestraffas nu mer än tidigare, men en konsensus verkar vara att eldar fått för lite komp över lag. Så arméer som är snälla och struntar i RoW märker direkt en skillnad.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
Leidermark
Öh...Väktaren skrev:men iom att startompen höjdes lika mkt som RoW sänktes så känns det ju lite knasigt.
Då faller ju själva bestraffningen av RoW eller?
Startkompen åkte en pinne upp och RoW åkte tre pinnar ner, hur fan blir det lika mycket?
-
Leidermark
You will, soon, very soon...Nefrums skrev:Tror att såna armeer bara är en myt.. jag har då aldrig sätt en..Snot skrev:Så arméer som är snälla och struntar i RoW
Finns det någon anledning till att eldar får -1 för tredje "fordonet", när exempelvis IG får minus först vid 6 bilar, eller orks vid 5?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.