Rykten IG
Re: Rykten IG
självklart är den sjukt mycket sämre om den inte kan lägga ut den som den på samma sätt.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
Heja Jeppa!Nefrums skrev:självklart är den sjukt mycket sämre om den inte kan lägga ut den som den på samma sätt.
Skjuter den på samma sätt som Hellhounden blir den å andra sidan helt orimligt bra.
- speedfreek
Utan att dra för stora slutsatser från en fransk papperslapp översatt till engelska betyder nog Hellhoundens Template* och giftkanonens Template (utan stjärna) inte samma sak.
-
PeterWelzien
Å andra sidan så har jag läst någonstans att fordonet som Poison Cannon sitter är fast. Så då blir den effektiva räckvidden inte så mycket mindre än för hellhounden.
/Peter Welzien
"canon á fusion" = melta cannon?
multimelta med blast är ju lite ball
Undrar på vilken bil man kan ha den..
multimelta med blast är ju lite ball
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
Den tredje helveteshunden som ev också är fast...
-
PeterWelzien
GW har lagt ut lite information om de kommande figurerna på sin hemsida. Där kan man bla. läsa följande om den nya command squad boxen:
Plutonstandard. Mums. Många flaggor blir det...The box set includes a choice of two Cadian banner designs, suitable for Platoon or Company Standard Bearers.
/Peter Welzien
http://belloflostsouls.blogspot.com/sea ... al%20guard
lite rykten om vad tanks kommer att kosta..
Spexigt att ha en scountande skimmer komma in från sidan och skjuta 3 twin las i sidan på en bil..
lite rykten om vad tanks kommer att kosta..
Spexigt att ha en scountande skimmer komma in från sidan och skjuta 3 twin las i sidan på en bil..
- speedfreek
Det känns som det är den nyaste armén som gäller... dvs precis som vanligt...