Inför GothCon - the Pepptråd
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Inför GothCon - the Pepptråd
argh! h-vete vad [INSERT] alt.1 dåligt gjutna heavy-bolter devastators är alt.2 jag suger
klart inför GC:
*28/46 vanliga dudes
*0 bilar/ för många
suck..
klart inför GC:
*28/46 vanliga dudes
*0 bilar/ för många
suck..
Senast redigerad av 1 L3go, redigerad totalt 22 gånger.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Jag måste bestämma mig för färg på mina spawns! Meh, ska de vara "naturliga" eller "warpiga"? Ska de alla ha samma färger? Vilka färger ska manen ha? Ska alla ha olika man-färg?
Meeeeh!
Nåja, färgerna till mina söner är klara iallafall, nu startar massproduceringen!
Meeeeh!
Nåja, färgerna till mina söner är klara iallafall, nu startar massproduceringen!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Byggt:
Fem Raptors
Fyra Jump Packs
10 kultister (varav sju eller åtta är konverterade, jag blir bananas på mig själv...)
Spawn
3 Champions med LC
Två Raptors är på målningsstadiet. Jag måste bli snabbare. Och prioritera bättre vad det gäller målningen. Jag har ju redan flygmuppar, men de rasar ju omkull så fort någon tänker vid bordet bredvid...
Fem Raptors
Fyra Jump Packs
10 kultister (varav sju eller åtta är konverterade, jag blir bananas på mig själv...)
Spawn
3 Champions med LC
Två Raptors är på målningsstadiet. Jag måste bli snabbare. Och prioritera bättre vad det gäller målningen. Jag har ju redan flygmuppar, men de rasar ju omkull så fort någon tänker vid bordet bredvid...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Att räkna rätt på hur många gubbar man har att spela med från början är ju också en bra grej... Behöver bygga två infanterister till. Sablar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det började såhär:

...och slutade såhär:

...mitt HQ-val är nästan klart...saknar en hand för att bygga klart armarna...

...och slutade såhär:

...mitt HQ-val är nästan klart...saknar en hand för att bygga klart armarna...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
katzenjammer
Snygg!
Själv insåg jag just att jag beställt en hög med bitz till fel del av landet. Hoppas de blir eftersända, och snabbt. Annars blir det skräp...
Själv insåg jag just att jag beställt en hög med bitz till fel del av landet. Hoppas de blir eftersända, och snabbt. Annars blir det skräp...
-
jockelinde
- Kontakt:
* 19 kultister behöver målas klart.
* 1 lord behöver målas.
* Två havoc lauchers
Jag borde även bygga och måla ett Spån, eftersom jag har lärt mig hur kaos belönar sina tjänare.
EDIT: Inte glömma havoc launchers. Var är dom?!?
* 1 lord behöver målas.
* Två havoc lauchers
Jag borde även bygga och måla ett Spån, eftersom jag har lärt mig hur kaos belönar sina tjänare.
EDIT: Inte glömma havoc launchers. Var är dom?!?
tokmålat hela dagen.
nu får nån hoppa av så jag får plats och allt slit inte är i onödan.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
För du hade annars bara doppat allt i aceton efter GothCon, eller?L3go skrev:tokmålat hela dagen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"