Sent from my iPhone using Tapatalk
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Klang och jubel, ammobanden har anlänt. Ska försöka få projekt Robot på benen igen. Fem robotar som ska tillhöra samma manipel. Tänker old-school färgschema, glada färger och tokiga mönster. Allt givetvis smutsigt och härligt. 
-
Elevatorlake
Snygg blev den i alla fall! Riktigt snygg bortskavd färg du fått till.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
- Lottomannen
Måste bara fråga: bär du ut modellerna när du fotograferar dem? För du kan väl inte sitta och måla utomhus nu, jag ser ju snö i gräset 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Det är korrekt, föredrar dagsljus när det ska fotas.Lottomannen skrev:Måste bara fråga: bär du ut modellerna när du fotograferar dem? För du kan väl inte sitta och måla utomhus nu, jag ser ju snö i gräset
Tack! Gamla hederliga hårspraysmetoden.Elevatorlake skrev:Snygg blev den i alla fall! Riktigt snygg bortskavd färg du fått till.
Vasaloppet. 40K edition.
Byggt ihop ett par Marines till, för att få en andra squad. Robotarnas ammoband är på plats efter mycket hårfönsblåsande och lite Green stuff. Härnäst grundfärg och sedan skall det funderas på färgschema. Har fått tag på Tamiyas supertunna maskeringstejp, ska se om den funkar till det jag tänkt.

Byggt ihop ett par Marines till, för att få en andra squad. Robotarnas ammoband är på plats efter mycket hårfönsblåsande och lite Green stuff. Härnäst grundfärg och sedan skall det funderas på färgschema. Har fått tag på Tamiyas supertunna maskeringstejp, ska se om den funkar till det jag tänkt.

Din målning är så imponerade, vet en sagt det innan fast tåls att uppreas :D
Ett nöja bläddra igneom din tråd må jag säga :>
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Tack, roligt att du gillart!Leffegnu skrev:Din målning är så imponerade, vet en sagt det innan fast tåls att uppreas
Vet att jag sa robotar, men den här tittade så bedjande på mig. Raidern behövde lite färg, så gul Id-stripe och ett par dekaler på. Lite matt lack på dekalerna och sedan ska larvbanden göras klara. Rost och mer smuts sedan, snart på upploppet!

-
Elevatorlake