Fan också.
Nurgle vann...
A disturbance in the Warp
- speedfreek
Re: A disturbance in the Warp
Det fanns regler med i WD till följande:LillePer skrev:Riktigt fräcka saker. Kommer det med regler i wd också? Eller är det bara teaser
-Seeker Chariot
-Exalted Seeker Chariot
-Hellflayer
-Flamers
-Screamers
är de nått o ha ?XecrNist skrev:Det fanns regler med i WD till följande:LillePer skrev:Riktigt fräcka saker. Kommer det med regler i wd också? Eller är det bara teaser
-Seeker Chariot
-Exalted Seeker Chariot
-Hellflayer
-Flamers
-Screamers
Flamers och screamers blev bättre skulle jag nog säga i och med vissa regeländringar och poängjustering. Chariots vet jag inte riktigt vad jag tycker om än, dom är billiga men slåss väl inte jättebra, måste nog testas lite innan man kan uttala sig mer om dom.
-
Silvertejp
Någon som har hittat reglerna till dom där nya demongrejerna på Internet och skulle vilja dela med sig?
Som demongosse blir man alltid glad av lite nyheter.
Jag vet inte riktigt om jag gillar Plague:isarna, som någon sa, ser mer ut att vara en tillbakagång i designväg..
Men plast är alltid plast och 10 st med command för 220 kr, ingen kan bråka om det priset med tanke på vad de kostat tidigare.
Den stora vagnen var typiskt nya mongofantasy-designen. En jävla massa prylar ihoptryckt på en bas. Grymt osmidigt att transportera och ser mer ut som något som ska stå i en monter än spelas med.
Nurglings ser nu äntligen ut som mini GUO.
Flamers ser så satans spretiga ut.. Jag tyckte de gamla var cleana men kanske lite väl mycket serietidning över dem.
Gillar jag den nyagamla stilen? Jag vet inte riktigt än..
Följfrågan lyder ju såklart; kommer ny codex snart oxå måtro?
Jag vet inte riktigt om jag gillar Plague:isarna, som någon sa, ser mer ut att vara en tillbakagång i designväg..
Men plast är alltid plast och 10 st med command för 220 kr, ingen kan bråka om det priset med tanke på vad de kostat tidigare.
Den stora vagnen var typiskt nya mongofantasy-designen. En jävla massa prylar ihoptryckt på en bas. Grymt osmidigt att transportera och ser mer ut som något som ska stå i en monter än spelas med.
Nurglings ser nu äntligen ut som mini GUO.
Flamers ser så satans spretiga ut.. Jag tyckte de gamla var cleana men kanske lite väl mycket serietidning över dem.
Gillar jag den nyagamla stilen? Jag vet inte riktigt än..
Följfrågan lyder ju såklart; kommer ny codex snart oxå måtro?
Om så vore fallet så skulle det väll inte finnas någon anledning att skriva regeluppdateringar i en WD, eller? Det är ju inte som att GW har bråttom att ge ut sina nya prylar. Tänker SWs vargar och saker till Nids som inte har kommit än. Ja och systrarna som det går rykte om att det finns ett plastkit som varit färdigt rätt länge...mindtrix skrev:Följfrågan lyder ju såklart; kommer ny codex snart oxå måtro?
Blir nog inget nytt codex på en bra stund, men vem vet dom har kanske ändrat sina vanor.