Rykten om 7:th ed.
Re: Rykten om 7:th ed.
Kolla på foreboding, det verkar som att overwatch fortfarande är på Bs1...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Hade varit hur skönt som helst! Då kanske flygmonster faktiskt är prisvärda nu!Excessus skrev:Kolla på foreboding, det verkar som att overwatch fortfarande är på Bs1...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag kan typ bekräfta att Snapfire är BS1.
Butikschefen på lokala butiken fick in böckerna idag och hade bläddrat lite. Han sa Snapfire BS1 och Snipervapen S4 mot fordon.
Butikschefen på lokala butiken fick in böckerna idag och hade bläddrat lite. Han sa Snapfire BS1 och Snipervapen S4 mot fordon.
Grymt Kaptenen!
Viktigaste frågan för att se om dödstjärnor fortfarande är da shit (typ Oh'Vesa stjärnan):
HUR FUNKAR HIT AND RUN!?
Viktigaste frågan för att se om dödstjärnor fortfarande är da shit (typ Oh'Vesa stjärnan):
HUR FUNKAR HIT AND RUN!?
Jag läser "Spontaneous Combustion" och finner mig frågandes om Soul Blaze stackar nu...hmm...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Har läst lite att IC inte kommer kunna joina MCs. Men inte helt 100% confirmedFlogger skrev:Grymt Kaptenen!
HUR FUNKAR HIT AND RUN!?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Kan det inte bli helg nu...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Lottomannen
+1Hylander skrev:Kan det inte bli helg nu...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Vet en som har boken, men vi nämner inga namn så slipper han bli överöst med frågor (och nej, det är inte jag).Hylander skrev:Kan det inte bli helg nu...
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Och DÅ hade hela riptideproblemet försvunnit! Grymt!daskad skrev:Har läst lite att IC inte kommer kunna joina MCs. Men inte helt 100% confirmedFlogger skrev:Grymt Kaptenen!
HUR FUNKAR HIT AND RUN!?