Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
Jag blev kär i SCIMITAR PATTERN SPACE MARINE LEGION JETBIKE!
Skulle lätt kunna tänka mig spela dem som en speeder. Utan att ha sätt hur stor den är. Men speeders är kassa iallafall..
Dildo jetbike woo... 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Märklig association men visst, om det funkar för dig så kör på. Wroom, wroom....Excessus skrev:Dildo jetbike woo...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Har sett konstigare dildos i mina dar. Jobbar man på hotell så hittar man lite vad som helst i rummen ibland...Röde skrev:Märklig association men visst, om det funkar för dig så kör på. Wroom, wroom....Excessus skrev:Dildo jetbike woo...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- Styranimon
This conversation...Excessus skrev:Har sett konstigare dildos i mina dar. Jobbar man på hotell så hittar man lite vad som helst i rummen ibland...Röde skrev:Märklig association men visst, om det funkar för dig så kör på. Wroom, wroom....Excessus skrev:Dildo jetbike woo...
Det finns massor av nyheter på forge worlds games day sida nu. Bland annat lite nya terminators 
Forgeworld Nyheter!
Tycker de nya termosarna var tuffa, kanske inte så snygga. Tycker de hade en väldigt ålderdomlig känsla över sig (kanske lite konstigt när de borde vara hyffsat nya 30k, bara sådär 300 år gammla?).
Tror du missade nån nolla där..MelkerG skrev:Tycker de nya termosarna var tuffa, kanske inte så snygga. Tycker de hade en väldigt ålderdomlig känsla över sig (kanske lite konstigt när de borde vara hyffsat nya 30k, bara sådär 300 år gammla?).
Han menade nog att när heresyn utspelade sig så var de relativt nya, TDAs...John_F skrev:Tror du missade nån nolla där..MelkerG skrev:Tycker de nya termosarna var tuffa, kanske inte så snygga. Tycker de hade en väldigt ålderdomlig känsla över sig (kanske lite konstigt när de borde vara hyffsat nya 30k, bara sådär 300 år gammla?).
Jepp, my bad..Excessus skrev:Han menade nog att när heresyn utspelade sig så var de relativt nya, TDAs...John_F skrev:Tror du missade nån nolla där..MelkerG skrev:Tycker de nya termosarna var tuffa, kanske inte så snygga. Tycker de hade en väldigt ålderdomlig känsla över sig (kanske lite konstigt när de borde vara hyffsat nya 30k, bara sådär 300 år gammla?).