Men i videon inför 7th berättar ju Jarvis att hans kompis på GW summonar saker till sina IG - så de e KLART att det är tänkt att gå. MEN utan faq ser det mörkt ut..
/D
Ang åkallade Demoner...
Re: Ang åkallade Demoner...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Fast det är väl lika hitte-på som att Eldar och D-Eldar var bästisar i sjätte? Någon som orkar kan säkert hitte-på-fluffa fram en motivering..Flogger skrev:Eller så kör man RAW och så slutar eldar summona demoner då det är emot allt som finnas i hela världen att de skulle göra något sådant.
Kan vi inte bara få ett SWE-faq-tills-GW-"löser"-frågan-ruling och sedan lägga ner diskussionen?
RAI kontra RAW och diskussioner om lingvistik brukar sällan vara konstruktiva.. (min erfarenhet iaf
EDIT: det borde väl glädja såväl tävlingshysteriker som fluffmongon? eller måste jag ta fram boromir?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
tack roger. that made my day...

Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!