Hur går det med DE?
-
Silversixx
Re: Hur går det med DE?
Vrooom-Vrooom, vi är de elaka piratkineserna som dyrkar djävulen!

- theWatchman
Håller helt med!DHettNeck skrev:Nya DE ser sjukt heta ut. Hoppas bara att dom får ett vettigt codex så man får se lagomt många men aldrig behöver känna att dom är sjukt ostiga.
- guildmaster
- Kontakt:
Jag förväntar mig klagosånger från BA-, SW- och IG-läktarna. Ska bli spännande att se vad de kan göra.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
The Cake is a Lie
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
om jag hade en flygbil skulle jag inte sätta upp ett lite fånigt segel på den..
Och ig kommer aldrig vara rädda för armeer som basseras på av 10 open toped bilar.
Och ig kommer aldrig vara rädda för armeer som basseras på av 10 open toped bilar.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- theWatchman
Detta är ju grundproblemet... Hjälper inte hur heta DE blir när de flesta balanserade armeérna dakkar ner AV10 utan att blinka. 5*3 longfang missiler fixar nog de flesta DE-armeérNefrums skrev:om jag hade en flygbil skulle jag inte sätta upp ett lite fånigt segel på den..
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Lät ju som en balanserad armétheWatchman skrev:Detta är ju grundproblemet... Hjälper inte hur heta DE blir när de flesta balanserade armeérna dakkar ner AV10 utan att blinka. 5*3 longfang missiler fixar nog de flesta DE-armeérNefrums skrev:om jag hade en flygbil skulle jag inte sätta upp ett lite fånigt segel på den..
Visst, det är ett inbyggt grundproblem, dom kanske skulle kunna få sig en night shield som faktiskt ger night fight denna gången.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- theWatchman
Bra idé, låt night shield ge riktigt night fight, jag håller mig fortf. till longfangs
Nej, 5 LF hör kanske inte till en balanserad armé men det jag menade var att det troligen ser till att man en bra chans mot DE
Nej, 5 LF hör kanske inte till en balanserad armé men det jag menade var att det troligen ser till att man en bra chans mot DE
Asså vafan. Nya båten ser ut att vara ännu fulare än den gamla... Det som började så bra.