Så kände mig tvungen att smälla upp terräng bara för att se brädet.
Dock inser jag att jag har bara ruiner för knappt halva mattan om jag ska fylla staden med ruiner. Ajaj...

Haha, exakt så var detLeffegnu skrev:Lät som någon först blev jätteglad sen lite ledsen o suger på tummen när ruinerna inte räcker till
CorrectamundoIsmeno skrev:[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES] the joy of marriage......
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Zänks mistah! En annan får ju halvfuska lite för att kompensera viss målnings(o)kompetens jämfört mer er hibbyrävarIsmeno skrev:(Terrängen och spelbordet ser grymt bra ut btw!)
Håller med - älskar fläskiga, maffiga, överbelamrade bord. Det ska vara så tjockt med terräng så tärningarna försvinnerKaptenen skrev:Läckert!
Det där är en utveckling jag gillar! Knightsen och andra jättemodeller är jag egentligen inte så förtjust i, jag gillar slag mellan flertalet små gubbar på 25mm baser, men de har absolut bidragit till att terrängen har vuxit!
Rejäla terrängbitar som är välgjorda på en fin spelmatta... ögongodis!
Mja mja, vi får se. Smyger nog in det i Boden då. Kanske kolla black fridayLeffegnu skrev:Tror ni får överväga med frugan din hur illa till mods ni känner er med "bara" ett halvt slagfält....![]()
Går icke att vika ner sig i sådana här stunder!