Jag tror att de menar att det ser ut som något mangaskepp.speedfreek skrev:Jag förstår ingenting.
Typ.
Jag tror att de menar att det ser ut som något mangaskepp.speedfreek skrev:Jag förstår ingenting.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
+1HeadWar skrev:Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.
++1paintner skrev:+1HeadWar skrev:Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
rätt proprtioner på rhino ...yeeah rigthHeadWar skrev:Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.
Nej, man får bara in 10 Marines i en Rhino. Och du förstår uppenbarligen inte vad jag menar med proportioner, det har ingenting att göra med storleken, utan hur de olika måtten som höjd och bredd förhåller sig till varandra.Claimh_Solais skrev:rätt proprtioner på rhino ...yeeah rigth
så du får alltså in 11 marines i en sådan ? ..ne skulle inte tro det proportionerna är helt off där med
men varför ska folk klaga ?
gillar man inte modellen ...skit i att köpa den, att bara skriva "den är skit ful" känns lite meeh