Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Brukar bygga ihop så mycket som möjligt innan målning men såhär stora modeller måste brytas ner i delar.
Ser mycket trevligt ut! Både tecknandet och den flygande katten!
Blir lite sugen att teckna tusch... Använder ofta pensel och penna i kombination då...
Snyggt jobbat.
Snyggt jobbat.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tack!BoBo skrev:Ser mycket trevligt ut! Både tecknandet och den flygande katten!
Tack Röde!Röde skrev:Blir lite sugen att teckna tusch... Använder ofta pensel och penna i kombination då...
Snyggt jobbat.
Cool, hoppas du postar några alster framöver.
- stormshaft
Så här ser den ut, väldigt fin bok med både illustrationer och text där vissa av bilderna som sagt påminner om dina alster:Ismeno skrev:Tack!stormshaft skrev:Exakt så, har någon slags gammal LotR-encyklopedi (med en ordentlig världskarta bland annat), bilderna i den påminner väldigt starkt om din tecknarstil. Blir galet nostalgisk av dina skapelser.Kaptenen skrev:Snyggt kludd!
Får mig att tänka på första gången jag läste Sagan om Ringen -böckerna, när det var Hober från Hobsala.
Cool, vilken bok var det?

Spännande att se vad du tar dig till med knekten, de är sjukt coola.
stormshaft skrev:Så här ser den ut, väldigt fin bok med både illustrationer och text där vissa av bilderna som sagt påminner om dina alster:Ismeno skrev:Tack!stormshaft skrev: Exakt så, har någon slags gammal LotR-encyklopedi (med en ordentlig världskarta bland annat), bilderna i den påminner väldigt starkt om din tecknarstil. Blir galet nostalgisk av dina skapelser.
Cool, vilken bok var det?
Spännande att se vad du tar dig till med knekten, de är sjukt coola.
Ah, vilka minnen! Den boken har jag nånstans i gömmorna. Finns ett par sköna målningar av en ung John Blanche om jag inte missminner mig.
Ja, Knektarna är riktigt feta. Ska på med rostprimer till helgen, sedan börjar det roliga.
- stormshaft
Åhå? John Blanche? Hur kan jag ha missat det, får ta fram och snoka lite.
Några större färgbilder, den här bland annat;stormshaft skrev:Åhå? John Blanche? Hur kan jag ha missat det, får ta fram och snoka lite.