Vad har du målat osv idag?
- Jimmy Johansson
Re: Vad har du målat osv idag?
Så sjukt cool den blev 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Riktigt najs!!!
Foto gärna ryggen, ser ut som nån schysst målning där?
Riktigt snygg spindel. En möjlighet där skulle ju annars vara att måla lite blixtar som når ut på gubben också
En bild säger mer än 1000 kaniner
Riktigt coolt! 
Snorcoolt!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
tack för alla snälla kommentarer.
Kammo kanske inte är det som passar bäst på warp spiders men jag ville göra nåt på ryggen för att spindlarna inte skulle se ut som förvuxna guardians och en svart ryggsköld med spindelväv å kändes så....gjort. Och så knyter det ihop säcken med en del andra modeller, har liknande kammo på en av mina prismor och en av warwalkersena.
jo jag funderade på en del såna alternativ oxå...men är lite orolig att det är för svårt att få det riktigt bra... så det kanske jag ger mig på vid ett senare tillfälle.imp skrev:Riktigt snygg spindel. En möjlighet där skulle ju annars vara att måla lite blixtar som når ut på gubben också
på begäran. schemat från ryggen kommer från mina pathfinders som var det jag började med för mina alaitocDidi skrev:Riktigt najs!!!
Kammo kanske inte är det som passar bäst på warp spiders men jag ville göra nåt på ryggen för att spindlarna inte skulle se ut som förvuxna guardians och en svart ryggsköld med spindelväv å kändes så....gjort. Och så knyter det ihop säcken med en del andra modeller, har liknande kammo på en av mina prismor och en av warwalkersena.
Portalen har förstås ingen baksida så det finns inget att visa.