Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Då mina Tau är hyffsat redo inför Defcon och det lilla som är kvar är ngt jag saknar färg till så valde jag att fortsätta med mitt senaste projekt, nämligen Pre-heresy Thousand sons. Modellen är så gott som klar, enda som fattas är samma anledning som Tau, att jag saknar en färg.

Lysande! Kul att se en FW modell av den här typen med lite färg. Tumme upp.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Det ser bra ut Robin. Ser fram emot att se dom på en turnering nån gång under året 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Silversixx
-
ErikJohannesson
@Nefrums: Inga funderingar på Pask på en av dina Punishers? BS 4 ger ju en ganska stor effekt-ökning och reroll mot MC om man står still verkar inte heller helt kass.
@Silversixx: Jag förstår inte?
@Silversixx: Jag förstår inte?
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
Ytterligare en modell som är klar sånär som på en färg som fattas. Den här bilden lyckades jag få ännu suddigare än den förra, får se till att vara noggrannare när jag väl tar bilder på dem när de är klara ^^

Fjädern han har på bröstplåten är symbolen för Pavonikulten, en kult inom legionen som med sina psychic powers kontrollerade kroppen.

Fjädern han har på bröstplåten är symbolen för Pavonikulten, en kult inom legionen som med sina psychic powers kontrollerade kroppen.
De dundervargar jag tänkt använda visade sig inte alls funka, på tok för stora. Och då deffcon är väldigt snart känns det svårt att hinna skaffa fram något annat. Så provade med de hästar som följde med chaos knightsen jag mest köpte för benens skull.
Vad tycker ni, duger detta ur wysiwyg-synvinkel?
Vad tycker ni, duger detta ur wysiwyg-synvinkel?
- Bilagor
-
- wolfcav.jpg (84.72 KiB) Visad 1456 gånger
Med tanke på hur resten av armén ser ut så tycker jag att det passar alldeles utmärkt
- theWatchman