Captains Corner
Re: Captains Corner
Ser ut att bli ett riktigt trevligt hobbyrum.. jag menar MANCAVE!
Gillar den väggmonterade displayhyllan. Har själv ett par begagnade "vintrinskåp" från IKEA som ropades in av svärföräldrarna för 50 kr. Inte riktigt samma lyft.
Gillar den väggmonterade displayhyllan. Har själv ett par begagnade "vintrinskåp" från IKEA som ropades in av svärföräldrarna för 50 kr. Inte riktigt samma lyft.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Jag är med dig broder!Röde skrev: (Detta till skillnad från alla hästgrejer och stallkläder som alltid är undanhängda där de ska vara.)
Tack! Allt här är också Ikea. Fast nytt.RUNE skrev:Ser ut att bli ett riktigt trevligt hobbyrum.. jag menar MANCAVE!

Varde ljus

Alla mina Eldar

Alla mina Demoner

Personliga favoriter - Iiiiip och Demonica
Dina eldar..
Snacka om alvporr..
Ruskigt vackra.
Snacka om alvporr..
Ruskigt vackra.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Denkan skrev:Dina eldar..
Snacka om alvporr..
Ruskigt vackra.
Tack! Väldigt fin komplimang Denkan!Röde skrev:Apnajs!
På tal om modellporr, de här två luntorna dök upp i veckan, mycket ögongodis är det!

Ja allt sånt finns någonstans på nätet, men jag gillar böcker!
I-landsproblem:
TV-bänken har lådor. Förstärkare, spelkonsoller, DVD'n och dylikt kan inte användas smidigt om de står i lådor.
Tar jag bort lådorna ser det inte lika snyggt ut.
Aj Aj Aj.. what to do?
Jag tog fronten till lådorna, köpte hyllplan och gångjärn, och magnetiserade Ikeabänken!
Jag blev väldigt stolt och nöjd på en och samma gång!

När det gäller själv Mancaven så har stora hyllan blivit nermonterad och målning pågår:

Rummet på bilden har de senaste veckorna tjänstgjort som möbelfabrik, men där ska bli umgänge och spel när allt är klart här hemma! Ett bord framför soffan där spelbrädet kan placeras, sedan en likadan soffa på andra sidan.
Så lirar man figurspel i min drömvärld - i en skön soffa i ett rum med stora fönster och fin utsikt.
När stora hyllan är på renovering så har jag gjort klart lilla vitrinskåpet - jag tror övriga arméer får bo i det då Tyraniderna behöver hela väggskåpet. Inte just nu, men sen när jag målat upp lite mera!

Jag har även gått igenom alla kartonger.. Lite väl mycket "Prylar som kan bli bra terräng i framtiden" kanske, men nu har jag full koll. Det här rummet blir min borg!
Jag funderar på att ha Al Bundy's No Ma'am logga på dörren.
Nu jäklar i min lilla låda!
Bra Mancavehelg med väldigt lite jobb och väldigt mycket fixande, så:
Mancave färdig!
Det blir en Bildbonanza utan förkaringar:

Mancave färdig!
Det blir en Bildbonanza utan förkaringar:

*Djupt avundsjuk*
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
- Lottomannen
+1Rasmus skrev:*Djupt avundsjuk*
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
av någon anleding dyker låten "everything is awesome!" upp i hjärnan.. jag kan inte förstå varför..
det är lite så man känner sig som en 5-åring.. "jag vill också!!"
EDIT: men stort grattis iaf kaptenen.. föstår att du känner dig rätt nöjd just nu..
det är lite så man känner sig som en 5-åring.. "jag vill också!!"
EDIT: men stort grattis iaf kaptenen.. föstår att du känner dig rätt nöjd just nu..
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!