Khorne Demons

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Jörgen

Re: Khorne Demons

Inlägg av Jörgen »

Det är så snyggt att det gör ont :wub:

Balder

Inlägg av Balder »

Sjukt snyggt Peder!!! Jag är dock grymt besviken över att du bara gav Öberg creds för designen av yxan, och glömde mig. :cry: :lol:

//Balder

BoBo

Inlägg av BoBo »

@ Balder! fixat......;)

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

skitgrym crusher , äntligen en alternativ färg !

bloodlettern blev snygg den med , fast den inte är klar
ända jag är lite kluven till där dom där vita prickarna på benen blir lite för mycket kontrast just där på rygg tagarna ser det skitbra ut :D

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Det är alltid svårt att avgöra färgnyanser på bilder som dessutom har filtrerats via Internet, men det känns som att Blodbrevet kommer dra lite för mycket åt det rosa hållet när hela är highlightad på det sättet. Men som sagt, svårt att avgöra såhär, och när man inte ens har sett en hel modell. :)

Användarvisningsbild
Styranimon

Inlägg av Styranimon »

Gillar också temat på Bloodcrushers! :)
Bloodlettern blir jättebra ;)
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

BoBo

Inlägg av BoBo »

Hej
@Excessus: Tack! mmm förstår vad du menar med det ljusa, måste måla en crucher nu för att se den i helhet.
@Jörgen: Tack! :oops:
@Claimh_Solais: Tack! Jag målar oftast väldigt kontrast rika modeller då jag gör spelfigurer! Det är något jag alltid gjort då jag tycker att figurerna ska kunna ses på lite avstånd! Vill ju dock inte att det ska vara överdrivet ändå så vi får se hur det blir!
@Headwar: Ja färger o kamera osv är skitsvårt! Jag är ju ingen heller någon mästerfotograf vilket inte hjälper så klart!Jag är ganska nöjd med färgen men jag kanske ska ta o minska lite på den sista highlighten.....hmm!
@Styranimon: Tack!
Ett problem jag haft hela tiden är hur jag ska göra hellbladsen.......är inte helt såld på att "bara" göra dem i metall eller codex varianten med svart-rött-gult! Gjorde två tester en med svart-scaly green-vit o en i metall med några snirkliga symboler på......funkar nån av dem....vilken är bäst? sen kommer ju alltid frågan om man ska göra blod eller inte....brukar inte vara så glad för det men det är ju Khorne..
Bild
Hojta till om ni tycker nått!
/Peder

daskad

Inlägg av daskad »

Båda är grymt snygga men jag skulle nog vilja lägga min röst på Svart då den är otroligt snygg!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Problemet med den svarta är ju om den kommer att "smälta samman" med juggarna och diverse rustningsbitar så småningom...

Brukade inte gamla bloodletters ha mörkt mörkt mörkt gröna svärd i gamla editioner?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

sjukt snygga båda två , det svarta va riktigt coolt och unikt

men om dom passar på just letters är jag lite kluven till , som sas innan så kommer det svarta nog att försvinna då allt annat är färgstarkt
det turkosa är skitcoolt men det ser för "lojalt" och gott(alltså "snällt" inte att jag vill äta det) ut skulle prova mörk lila och ha mönster som på det svarta om jag var du

Skriv svar