vet inte riktigt var jag ska posta detta men jag kör här eftersom det handlar om målning,
Jag undrar om folk vet någon svensk studio eller privat personer som gör så kallade commissions?
vill få ett zone mortalis set målat och jag har kollat runt lite i europa men tänkte se om det finns hemma här
// Fredrik
målnings "commission"
-
Otto_Serholt
Re: målnings "commission"
Finns säkert mängder.
Claimh_Solais och FrankenNerd är två du säkert kan söka upp på forumet som kan hjälpa dig.
Claimh_Solais och FrankenNerd är två du säkert kan söka upp på forumet som kan hjälpa dig.
Är ganska många här på forumet som sagt.
Några till förutom de två ovan
Ancalagon
synthet
muffin
Och sen några till jag inte kommer på nu men de ser säkert tråden.
Några till förutom de två ovan
Ancalagon
synthet
muffin
Och sen några till jag inte kommer på nu men de ser säkert tråden.
- speedfreek
målnings "commission"
Det borde finnas en klistrad tråd i målningsdelen om detta och eftersom detta är en så bra idé så finns det snart.
Även jag målar för stålar.
Men just nu är jag bokad...
Men just nu är jag bokad...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Likaså jag målar figurer/terräng mot ekonomisk ersättning. Har dock inte kunnat göra reklam för mig än då jag saknar en bra kamera för att ta kort på mina figurer. Släng iväg ett PM om du är intresserad, jag erbjuder schysta priser. Är bosatt i Stockholm.
Mvh/Erik
Mvh/Erik
-
Claimh_Solais
Otto_Serholt skrev:Finns säkert mängder.
Javisst kan jag det
skicka gärna ett PM med vad du vill ha målat och i vilken standard , priser och bilder på mitt målande ser du i länken i min signatur
kan även passa på att göra reklam för vår svenska comission blogg
http://amongtheway.blogspot.se/
vad jag vet så är det den ända av sitt slag , där kan du se mycket bilder på olika jobb från oss målare